اجرای جدول گذاری دوبل کوی شهریار خیابان انقلاب به طول ۳۰۰ متر
اجرای جدول گذاری دوبل کوی شهریار خیابان انقلاب به طول ۳۰۰ متر

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات جدول گذاری دوبل در کوی شهریار خیابان ۴۲ متری انقلاب به طول ۳۰۰ متر خبر داد. به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در راستای دفع آب های سطحی و ارائه خدمات محله ای مناسب و رسیدگی به مشکلات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱۰ تبریز از اجرای عملیات جدول گذاری دوبل در کوی شهریار خیابان ۴۲ متری انقلاب به طول ۳۰۰ متر خبر داد.

به گزارش شهریار، موسی زارعی با اعلام این خبر گفت: در راستای دفع آب های سطحی و ارائه خدمات محله ای مناسب و رسیدگی به مشکلات شهروندان ، عملیات پی‌کنی و خاکبرداری به منظور اجرای جدول گذاری بصورت دوبل باریک و اصلاح شیب آبرو در مسیر خیابان کوی شهریار خیابان ۴۲ متری انقلاب در حال اجرا است.

وی اجرای این عملیات را در  ۳۰۰ متر طولی عنوان کرد و اظهار داشت: جداول آب‌رو کوی مذکور به جهت فرسودگی تخریب شده و در همان محل آب‌رویی به شکل دوبل باریک توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۰ احداث می‌شود تا آبهای سطحی کوچه حاصل از بارش باران و برف به شکلی اصولی هدایت شوند.

زارعی با اشاره به نیاز مستمر محلات  سطح حوزه به ساماندهی جداول و آبروها گفت عملیات جدولگذاری معابر و محلات فاقد جدول و بازسازی جداول فرسوده و مستهلک در سطح معابر منطقه ادامه خواهد یافت.