اجرای برنامه‌های ویژه در هفته بسیج
اجرای برنامه‌های ویژه در هفته بسیج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ مهدی مالمیر با بیان اینکه ویژه برنامه های هفته بسیج از ۲۸ آبان ماه تا ۵ آذر ماه برگزار می شود، گفت: بسیج به تعبیر امام امت (ره) نیرویی است که همیشه در خدمت ملت بود و در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ مهدی مالمیر با بیان اینکه ویژه برنامه های هفته بسیج از ۲۸ آبان ماه تا ۵ آذر ماه برگزار می شود، گفت: بسیج به تعبیر امام امت (ره) نیرویی است که همیشه در خدمت ملت بود و در حوادث انقلاب و دفاع مقدس در کنار سپاه و ارتش و نیروی انتظامی نقش اصلی را داشت.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهرداری منطقه ۲۰ اظهار داشت: بسیجیان این منطقه با ایجاد فضاسازی محیطی، برپائی نمایشگاه عکس و توزیع گل و شیرینی به کارکنان  آغاز هفته بسیج را گرامی می دارند.

وی افزود: در گرامیداشت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، ضمن اجرای گروه سرود همخوانی در درمانگاه شهرداری منطقه، با توزیع گل و شیرینی از پرسنل این درمانگاه تقدیر خواهد شد.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج منطقه ادامه داد: اجرای گروه همخوانی در ساختمان مرکزی شهرداری، برگزاری میدان تیر ویژه خواهران و برادران، برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدا ویژه پرسنل بسیجی و هماهنگی بازدید فرزندان پرسنل از نمایشگاه هوا و فضا از دیگر برنامه های این گرامیداشت است.

انتهای پیام/