اتخاذ تدابیر ترافیکی در روزهای پایانی سال در منطقه ۱۷
اتخاذ تدابیر ترافیکی در روزهای پایانی سال در منطقه ۱۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی با اشاره به نزدیک شدن به ایام سال جدید و افزایش خرید خانواده‌ها، گفت: با توجه به اینکه بازار پوشاک امامزاده حسن(ع) و بازار مبل یافت آباد در منطقه ۱۷ واقع شده‌اند و از بازارهای بزرگ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، رضا شنگی با اشاره به نزدیک شدن به ایام سال جدید و افزایش خرید خانواده‌ها، گفت: با توجه به اینکه بازار پوشاک امامزاده حسن(ع) و بازار مبل یافت آباد در منطقه ۱۷ واقع شده‌اند و از بازارهای بزرگ و ویژه خرید محسوب می‌شوند، انتخاب بسیاری از همشهریان شهر تهران و حتی شهرستان‌های اطراف برای خرید پوشاک و مبلمان منزل بازار های منطقه۱۷ است.

وی افزود: در روزهای پایانی سال شاهد افزایش خرید خانواده‌ها هستیم و بازارهای مذکور بیشتر از قبل مورد توجه خانواده‌ها برای خرید قرار می‌گیرند که باعث ازدحام مردم و خودرو و به تبع آن افزایش ترافیک می‌شود.

شهردار منطقه۱۷ تصریح کرد: به همین منظور همچون سنوات گذشته، تدابیر ترافیکی توسط پلیس راهور و کمیته ایمنی حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۱۷ جهت مدیریت ترافیک این معبر اصلی در نظر گرفته شده است.

شنگی اظهار کرد: جهت مدیریت ترافیک این ایام پرازدحام، خیابان سجاد شمالی بعد از تقاطع خیابان رشیدی جهان به طور موقت تا پایان سال جاری، مسدود شد. از شهروندان محترم تقاضا می‌شود جهت تردد از مسیرهای خیابان رشیدی جهان و شهید ابدام به سمت بزرگراه آیت  الله سعیدی و بازار مبل یافت آباد تردد کنند.

گفتنی است تردد اتوبوس‌ها از مسیر جایگزین خیابان رشیدی جهان (غرب به شرق) و د  ادامه از خیابان مهمان‌نوازان به سمت مرکز شهر انجام می‌شود.

انتهای پیام/