آغاز اجرای پروژه زمین بازی کودکان در قالب طرح شهر دوستدار کودک در پارک یاس
آغاز اجرای پروژه زمین بازی کودکان در قالب طرح شهر دوستدار کودک در پارک یاس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۱ از آغاز اجرای پروژه زمین بازی کودکان در قالب طرح شهر دوستدار کودک در پارک یاس با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال خبر داد. به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد: منطقه ۱ با هدف اجرای طرح های مربوط به شهر دوستدار کودک اقدام به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۱ از آغاز اجرای پروژه زمین بازی کودکان در قالب طرح شهر دوستدار کودک در پارک یاس با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش شهریار، حمید شاهوردی اعلام کرد: منطقه ۱ با هدف اجرای طرح های مربوط به شهر دوستدار کودک اقدام به اجرای چند پروژه مهم و زیرساختی در این حوزه کرده که یکی از این پروژه ها در پارک یاس وارد مراحل عمرانی و عملیاتی شد.

وی گفت: این پروژه اجرای زمین بازی و جدول گذاری در پارک یاس است که با ایمن سازی و مناسب سازی فضای پارک آغاز شده است و با مشخصات تعویض و ترمیم جداول به میزان ۱۵۰ متر، ترمیم و اجرای کفپوش بتنی ۵۰۰ مترمربع، بتن ریزی زمین بازی ۴۴۰ مترمربع هم اکنون وارد فاز عملیاتی شده است.

شاهوردی افزود: این پروژه با اعتبار اولیه پیمان حدود ۱۸ میلیارد ریال اجرا می شود که در مرحله اول اجرائی حدود ۶ میلیارد ریال هزینه شده و این عملیات همچنان تداوم دارد.