۴۶ مادر زندانی بدهکار به آغوش خانواده بازگشتند
۴۶ مادر زندانی بدهکار به آغوش خانواده بازگشتند

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، مراسم آزادی مادران زندانی بدهکار با حضور معاون مدیرکل زندانهای استان تهران، معاون دادستان در امور زندان ها،مدیر زندان زنان استان تهران، مشاور شهردار تهران و مدیر کل امور بانوان شهرداری پایتخت ،شهردار منطقه۵، برخی از مدیران شهری و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۵، مراسم آزادی مادران زندانی بدهکار با حضور معاون مدیرکل زندانهای استان تهران، معاون دادستان در امور زندان ها،مدیر زندان زنان استان تهران، مشاور شهردار تهران و مدیر کل امور بانوان شهرداری پایتخت ،شهردار منطقه۵، برخی از مدیران شهری و خیرین برگزارشد. 

معاون مدیرکل زندانهای استان تهران ضمن تبریک این ایام اعلام کرد: زندان مثل شهر کوچکی است که باید همه نیازهای شهروندانش، از آموزش تا نیازهای دیگر برطرف شود. 

وی ادامه داد: ارائه  گواهی نامه های آموزشی ، ارائه خدمات درمانی و بهداشتی، فعالیت انجمن های حمایت از خانواده های زندانیان، مرکز حمایت های پس از خروج برای رصد زندانیان ، ستاد دیه، آموزش های دینی و فرهنگی بخشی از خدمات ارائه شده برای این افراد است. 

معاون مدیر کل زندان ها افزود: در منطقه۵، پویش آزادی مادران زندانی چندسالی است که اجرا می شود و امسال نیز این اقدام با جمع آوری مبلغی بالغ بر ۸ میلیارد تومان، به همت ستاد دیه، خیرین، پویش آزادی زنان زندانی، بدهی ۴۶ نفر از مادران بدهکار تسویه شد.

وی در خاتمه ابراز امیدواری کرد که روزی برسد ما زندانی و بویژه زندانی مادر نداشته باشیم. 

احسان شریفی شهردار منطقه ۵ نیز ضمن تشکر از مجموعه قوه قضائیه و افرادی که زمینه این برنامه را فراهم کردند گفت: عمده این  کار بر عهده خیرین است که خداپسندانه از مال خود گذشته اند. 

وی ادامه داد: خانواده یکی از موضوعات مهم شهری است و بودن مادر در خانواده از آسیب های دیگر جلوگیری خواهد کرد و مدیریت شهری در این زمینه یاری رسان خواهد بود. 

معاون دادستان در امور زندانها نیز در خصوص این اقدام بیان کرد: مقام مادر قابل ستودن است و  این اقدام  نه تنهاباعث خوشحالی مادران بلکه موجب رفع نگرانی فرزندان  و جلوگیری از ناراحتی های خانواده است. 

لازم به ذکر است پویش آزادسازی زنان زندانی برای پنجمین دوره است که به همت شهردای منطقه۵ برگزار می شود. 

انتهای پیام/