گل‌های پاییزه؛ زینت‌بخش بلوارها، میادین و بوستان‌های منطقه۶
گل‌های پاییزه؛ زینت‌بخش بلوارها، میادین و بوستان‌های منطقه۶

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ حسن اختر دانش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶ اظهار کرد: فضای سبز بخشی از منظر شهری است که علاوه بر تامین مولفه های ارتقاء زیست‌محیطی، نقش بسیار مهمی در افزایش سلامت جسمی و روحی شهروندان ایفا می کنند. وی ادامه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی منطقه۶؛ حسن اختر دانش معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه۶ اظهار کرد: فضای سبز بخشی از منظر شهری است که علاوه بر تامین مولفه های ارتقاء زیست‌محیطی، نقش بسیار مهمی در افزایش سلامت جسمی و روحی شهروندان ایفا می کنند.

وی ادامه داد: به منظور ارتقاء سطح کیفی و بهبود سیمای بصری فضای سبز شهری، عملیات کاشت گل های فصلی در بلوارها، بوستان‌ها و میادین سطح منطقه ازجمله میدان حضرت ولیعصر (عج) با هدف ایجاد روحیه نشاط در شهروندان و زیبایی چشم‌انداز شهری در حال انجام است.

معاون شهردار منطقه در ادامه بر لزوم زیباسازی چهره شهر تأکید کرد و گفت: عملیات گسترده باغبانی در بوستان‌ها و عرصه‌های سبز معابر و میادین به صورت مستمر اجرایی می شود تا شهروندان شاهد طراوت، زیبایی و سرسبزی بیشتری در سطح منطقه باشیم.

اختر دانش در تشریح جزئیات گفت: در همین راستا، برنامه ریزی برای کاشت گلهای فصلی از جمله چهل اصله پالم واشنگتن در میدان حضرت ولیعصر(عج) در دستور کار اداره فضای سبز قرار گرفت.

به گفته معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه ۶؛ با شروع فصل پاییز و مناسب شدن هوا ، کار کاشت گونه های گیاهی متنوع در سطح منطقه آغازشده که تا پایان زمستان ادامه خواهد داشت تا قلب پایتخت بهاری زیباتر و با طراوت تر را تجربه کند.

انتهای پیام/