پیشرفت ۷۰ درصدی کلینیک گل و گیاه بوستان فداییان اسلام در منطقه ۱۵
پیشرفت ۷۰ درصدی کلینیک گل و گیاه بوستان فداییان اسلام در منطقه ۱۵

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،  به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی با اشاره به اینکه طراحی پروژه کلینیک گل و گیاه در بوستان فدائیان اسلام دو سال پیش انجام شده بود، گفت: به همین منظور در ابتدا نقشه ها بروزرسانی و سپس عملیات عمرانی آن شروع شد. […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

 به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، علی روحانی با اشاره به اینکه طراحی پروژه کلینیک گل و گیاه در بوستان فدائیان اسلام دو سال پیش انجام شده بود، گفت: به همین منظور در ابتدا نقشه ها بروزرسانی و سپس عملیات عمرانی آن شروع شد.

وی با بیان اینکه این پروژه تاکنون به پیشرفت ۷۰ درصدی رسیده است، افزود: با توجه به نیازسنجی هایی که صورت گرفت این پروژه در یک ساختمان دو طبقه که هر کدام ۵۰۰ متر مربع است، اجرایی شد. 

معاون فنی و عمران  منطقه اضافه کرد: هر چند که این پروژه در ساختمانی دو طبقه اجرا می شود اما معماری آن بسیار خاص است.

روحانی با اشاره به اینکه کلینک گل و گیاه بوستان فدائیان اسلام قطب تحقیقات فضای سبز شهری منطقه خواهد شد، تصریح کرد: این کلینیک با هدف آشنایی شهروندان با فضای سبز و همچنین برگزاری دوره‌های آموزشی شامل پرورش گیاهان دارویی، نگهداری درخت و درختچه، پرورش و تکثیر گل های آپارتمانی، عملیات زراعی و کوددهی و آموزش تراریوم (باغ شیشه‌ای)، هرس گیاهان، و … در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/