پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی مجتمع پردیس فرهنگ و رسانه تبریز
پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی مجتمع پردیس فرهنگ و رسانه تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز از آخرین وضعیت اجرای پروژه پردیس فرهنگ و رسانه بازدید کرده و از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار کرد: رویکرد مدیریت شهری در سال جاری طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تمرکز به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز از آخرین وضعیت اجرای پروژه پردیس فرهنگ و رسانه بازدید کرده و از پیشرفت فیزیکی ۶۰ درصدی این پروژه خبر داد.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار در حاشیه بازدید از این پروژه اظهار کرد: رویکرد مدیریت شهری در سال جاری طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب تمرکز به کارکردهای فرهنگی در کنار عمل به رسالت در حوزه های خدماتی است.

هوشیار خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز امسال اجرای پروژه‌های متعدد عمرانی را در دستور کار خود قرار داده است که بر اساس روزشمار به صورت مدون به بهره برداری خواهند رسید.

وی با اعلام اینکه طبق روز شمار ، افتتاح این پروژه فرهنگی برای روز 29 بهمن 1402 به مناسبت گرامیداشت سالروز قیام تاریخی مردم تبربز انجام خواهد شد، گفت: پروژه پردیس رجائی شهر برای استفاده اصحاب رسانه در 24 هزار مترمربع مساحت عرصه و در شش طبقه احداث می شود.

هوشیار اضافه کرد: فضای هر طبقه مرکز فرهنگی پردیس در یک هزار و 300 مترمربع درحال احداث است که به همراه یک پارک بزرگ، مجموعه فرهنگی کم نظیری را شاهد خواهیم بود.

شهردار تبریز در پایان خاطر نشان کرد: برای احداث این پروژه چند منظوره یک هزار و 200 میلیارد ریال  بودجه تخصیص داده شده و در سریعترین زمان ممکن تکمیل و در خدمت اصحاب رسانه قرار می‌گیرد.

شهردار تبریز با تاکید بر تسریع در بهره برداری به موقع از پروژه های متعدد مجموعه مدیریت شهری گفت: افتتاح بدون تشریفات و سریع این پروژه ها و بهره مندی شهروندان از این اقدامات همواره مورد تاکید شهرداری تبریز بوده است.