پیام تبریک بسیج شهرداری کرج به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس
پیام تبریک بسیج شهرداری کرج به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز باصدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان تبریک گفت. متن پیام به شرح زیر است: بسم […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز؛ سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز باصدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر و سرافراز هشت سال جنگ تحمیلی، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به خانواده شهدا، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان تبریک گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
دفاع مقدس، طلیعه جاودانه غرور ملی است؛ هنگامه اتحاد و همبستگی ملی مردم در دفاع از شریعت اسلام و مرزهای سرزمینی است که با نثار خون پاک فرزندان این مرزو بوم و ایثار و مجاهدت های مثال زدنی آنها جاودانه شد.

این هفته در واقع نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از حریم این سرزمین است. روزهایی که رشادت های جوانان برومند، انقلاب و نظام را بیمه کرد و نشان داد که با داشتن پشتوانه مردمی و در پرتو حاکمیت اسلام و وحدت نیروها می توان هر دشمنی را به ورطه نابودی و شکست کشاند.

این دوران گویای مقاومت و مظلومیت ملتی است که با رهبری حضرت امام (ره) و ایمان و توکل بر خداوند متعال و رشادت های سربازان اسلام برگ زرینی را در تاریخ ثبت نمودند.
اینجانب بر خود وظیفه می دانم فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به تمام ایثارگران ، جانبازان ، رزمندگان ، نیروهای انتظامی و نظامی ، سپاه ، بسیج تبریک و تهنیت عرض نمایم.

سرهنگ پاسدار علی اکبر حشم فیروز
فرمانده حوزه هشت بسیج حضرت سیدالشهداء(ع)
شهرداری کرج

منتشر شده در پنجشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۲