پروژه متروی پردیس در دهه فجر کلنگ زنی می شود.
پروژه متروی پردیس در دهه فجر کلنگ زنی می شود.

محمد قانبیلی نماینده تهران در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها با اشاره به جلسه شورای اداری شهرستان پردیس اظهارداشت: این جلسه با حضور آقایان عارف، موسوی، سروش وخانم سعیدی نمایندگان محترم مجلس و طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و حقیقی فرماندار شهرستان پردیس پیرامون […]

محمد قانبیلی نماینده تهران در شورای عالی استان ها در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استانها با اشاره به جلسه شورای اداری شهرستان پردیس اظهارداشت: این جلسه با حضور آقایان عارف، موسوی، سروش وخانم سعیدی نمایندگان محترم مجلس و طاهرخانی معاون وزیر راه و شهرسازی و حقیقی فرماندار شهرستان پردیس پیرامون مسکن مهر و متروی پردیس به گفت و گو پرداخته شد.

 

 

🔹وی با اشاره به مسکن مهر پردیس گفت: وزیر محترم راه و شهرسازی با جدیت تمام به دنبال مسکن مهر هستند و قول داده اند که این پروژه در سال ۹۸ به اتمام برسد. بودجه قابل توجهی نیز در لایحه بودجه سال ۹۸ برای پروژه مسکن مهرپردیس درنظر گرفته شده است.

🔹قانبیلی با بیان اینکه این مترو در امتداد خط ۲ متروی تهران است، گفت: پیش بینی می شود که ظرف ۳ سال این پروژه به اتمام برسد.
🔹نماینده تهران در شورای عالی استانها با اشاره به متروی پردیس افزود: خوشبختانه پروژه متروی پردیس در دهه فجر کلنگ زنی می شود. بودجه این پروژه نیز در لایحه بودجه ۹۸ در نظر گرفته شده است. به احتمال زیاد اجرای این طرح طی قرار دادی به خاتم الانبیا واگذار شود.

 

  • نویسنده : آرمانشهر