نهمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج برگزیدگان خود را معرفی کرد
نهمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج برگزیدگان خود را معرفی کرد
نهمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج برگزیدگان خود را معرفی کرد و آیین پایانی این رویداد ادبی با شرکت داوران، برگزیدگان و حضور پرشور اهالی هنر و علاقه‌مندان جهرم و سایر شهرستان‌ها در تالار فردوسی شهرستان جهرم برگزار شد.

به گزارش آرمانشهر فارس، دبیر نهمین دوسالانه‌ داستان کوتاه نارنج از برگزاری آیین پایانی این رویداد ادبی با شرکت داوران، برگزیدگان و حضور پرشور اهالی هنر و علاقه‌مندان جهرم و سایر شهرستان‌ها در تالار فردوسی شهرستان جهرم خبر داد.
محمد بادپر شنبه ۹ دی‌ماه در گفت‌وگو با خبرنگاران بیان کرد: با داوری نهایی نهمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج که به‌وسیله‌ی “محمد طلوعی”، “آذردخت بهرامی” و “آرش آذرپناه” انجام گرفت داستان‌های؛ «آمبولانس صورتی» نوشته‌ “اسماعیل سالاری” از رشت و «سیرخون» نوشته “علی جلائی” از تهران و «مورچه زرد ، مورچه سرخ ، مورچه سیاه» نوشته‌ “عباس سعیدی” از اهواز به ترتیب اول تا سوم شدند.
او ادامه داد: هم‌چنین از سوی داوران نهایی این دوره داستان‌های؛ «ماندنی» نوشته‌ی “آیدا پالیزگر” از کرج، «سایه نخل مرده بود» نوشته “زهرا علی‌اکبری” از تهران و « آخرین روز خانم معنوی» نوشته “طاهره هدایتی” از تهران نیز بدون ترتیب، شایسته‌‌ی تقدیر اعلام شدند.
بادپر با اعلام این‌که در این دوره انجمن داستان ویرگول از لامرد نیز به عنوان انجمن برتر معرفی و لوح تقدیر دوسالانه به “مرتضی شمالی” دبیر این انجمن اهدا شد. خاطرنشان کرد: داوری اولیه‌ این دوره بر عهده‌ مسعود کبکانیان، حسین زارعی، سمانه فرهادی، معصومه قدردان، آرش ذوالفقاری، لیلا حکمت‌نیا، افروز جهاندیده، نسیم سهیلی، دلارام‌دلنواز و نازلی حمزه‌ساروی بوده است.
بادپر با تشکر از محسن نعمت‌اللهی و دکتر محمدرضا رضایی و همه‌‌ کسانی که در برگزاری این دوره همکاری دور و نزدیک داشتند نقش گروه اجرایی نارنج که شامل اعضای کارگاه چای و داستان، انجمن اهل قلم، انجمن هنرهای تجسمی، گروه موسیقی آنسامبل پارسان فارس، گروه‌های طراحی و گرافیک، فیلم و تیزر می‌باشد را بسیار پررنگ و اظهار امیدواری کرد این دوسالانه بتواند ثبات و دوام خود را استمرار بخشد.

  • نویسنده : مریم شمالیان