بزرگراه‌های منطقه ۲۲ امن‌تر می‌شود
بزرگراه‌های منطقه ۲۲ امن‌تر می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در بازدید مدیران شهری و فرماندهان پلیس راهور شهر تهران از بزرگرا های منطقه۲۲ سرهنگ عبادی سرکلانتر پلیس راهور بزرگراهی غرب تهران، سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ و سایر مدیران شهری و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۲۲؛ در بازدید مدیران شهری و فرماندهان پلیس راهور شهر تهران از بزرگرا های منطقه۲۲ سرهنگ عبادی سرکلانتر پلیس راهور بزرگراهی غرب تهران، سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه۲۲ و سایر مدیران شهری و فرماندهان پلیس راهور حضور داشتند. دراین بازدید از نقاط مختلف حادثه‌خیز بزرگراهی این منطقه بازدید شد.

خدابخشی در این باره گفت: در حال حاضر بزرگراه‌های شهید خرازی، همدانی، آزادگان، شهید فهمیده و حجازی و همچنین دو محور آزادراهی تهران _ کرج و تهران _ شمال در این منطقه وجود دارند که روزانه هزاران دستگاه خودرو سبک و سنگین در این محور به عنوان دروازه غربی پایتخت تردد دارند.

خدابخشی ادامه داد: ۱۱ استان شمالی و غربی کشور از منطقه ۲۲ به شهر تهران ورود دارند از همین رو ایمن سازی بزرگراه ها در دستور کار قرار دارد تا تردد ایمن را برای هموطنان فراهم کنیم.
وی اضافه کرد: این بازدید در راستای هم افزایی و ایجاد شرایط مناسب با نگاه تخصصی و کارشناسی جهت عبور ایمن شهروندان از سطح معابر صورت گرفت.
در این دیدار سید فرهاد خدابخشی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه ۲۲ گزارشی از اقدامات صورت گرفته شده در جهت ایمن سازی بزرگراه های سطح منطقه ارائه کرد.

گفتنی است؛ در محدوده منطقه ۲۲ بیش از ۵۴ کیلومتر محور بزرگراهی شامل بزرگراه های شهید خرازی، شهید فهمیده، شهید همدانی، آزادگان ‌و شهید حجازی قرار دارد.

انتهای پیام/