رضایت عضو شورا از رسیدگی به مشکلات محله شیوا در منطقه ۱۴
رضایت عضو شورا از رسیدگی به مشکلات محله شیوا در منطقه ۱۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبات مشکلات محله شیوا با عملکرد خوبی پیگیری و انجام شده است. امانی با اشاره به اینکه منطقه ۱۴ به عنوان اولین منطقه شهر تهران است […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۴ ناصر امانی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران گفت: مصوبات مشکلات محله شیوا با عملکرد خوبی پیگیری و انجام شده است.

امانی با اشاره به اینکه منطقه ۱۴ به عنوان اولین منطقه شهر تهران است که تمامی مصوبات را به اتمام رسانده است، افزود: فعالیت های بزرگ مانع انجام کارهای کوچک در محلات می شود در حالی که طرح های زودبازده محلی موجب رضایتمندی شهروندان می شود.

عضو شورای اسلامی شهر تهران مدیریت شهری را ویترین نظام جمهوری اسلامی برشمرد و یادآور شد: انجام فعالیت های شهری بایستی در راستای خواسته و رفع مطالبات مردمی برنامه ریزی و اجرا شود.

امیر یزدی شهردار منطقه ۱۴ ضمن اهمیت رسیدگی به محلات گفت: اقدامات خوبی در خصوص بازگشایی پارکینگ شیوا انجام شده و از اولویت های مدیریت شهری است تا رضایت مردم محله شیوا را ببینیم.

یزدی با اشاره به اینکه مردم از پیاده راه خیابان آرامستان، روند نوسازی بافت فرسوده، نظافت محله، رسیدگی به فضای سبز شهری، رفع سدمعبرهای خیابانی، تبدیل باغ به بوستان های محلی، تیربرق های مزاحم، استقرار خودپرداز بانکی و سرانه ورزشی کم محله نیز نارضایتی داشتند که تمامی موارد پیگیری شده و به نتیجه رسیده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران بعد از جلسه هم اندیشی در سرای محله شیوا که با حضور معتمدان محلی و مدیران شهری منطقه برگزار شد، ضمن بازدید از پروژه بیمارستان مکتب الزهرا(س) و پل همسطح بلوار ابوذر در منزل حاج غلامرضا سازگار حاضر شدند و با این شاعر آئینی دیدار کردند.

انتهای پیام/