منطقه ۲۲ به استقبال جشن ۲ کیلومتری نیمه شعبان می‌رود
منطقه ۲۲ به استقبال جشن ۲ کیلومتری نیمه شعبان می‌رود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی گفت: جشن بزرگ مردمی نیمه شعبان روز یکشنبه ششم اسفندماه در منطقه ۲۲ در شهرک گلستان، بلوار کاج برگزار می‌شود. وی افزود: همزمان با برگزاری این جشن بزرگ در منطقه ۲۲ موکب های مردمی متشکل از […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، مسعود نصرتی گفت: جشن بزرگ مردمی نیمه شعبان روز یکشنبه ششم اسفندماه در منطقه ۲۲ در شهرک گلستان، بلوار کاج برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با برگزاری این جشن بزرگ در منطقه ۲۲ موکب های مردمی متشکل از ۲۵ غرفه فرهنگی با حضور فعال هیات، مساجد، پایگاههای بسیج، سراهای محلات و سازمان های مردم نهاد سطح منطقه کار پذیرایی از شهروندان را به عهده خواهند داشت. برگزاری مسابقات فرهنگی و سرگرمی نیز در حاشیه برگزاری این جشن بزرگ اجرا خواهد شد.

همچنین در جلسه‌ای که با حضور مسئولین نیروی انتظامی و راهور، دبیر هیئات مذهبی و نمایند مساجد منطقه۲۲ برگزار شد، رایزنی ها و برنامه‌ریزی های لازم در خصوص برگزاری جشن ۲ کیلومتری نیمه شعبان در منطقه ۲۲ صورت گرفت.

خداوردی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲۲ اظهار کرد: با توجه به اینکه در ماه پر برکت شعبان هستیم، با برنامه ریزی های صورت گرفته و هماهنگی‌های صورت گرفته جشن بزرگ نیمه شعبان با استفاده از ظرفیت هیئتهای مذهبی، مساجد، گروه‌های جهادی منطقه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/