مردم، مخاطب اصلی طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت در شهر تهران
مردم، مخاطب اصلی طرح تحولی ۲۰ گانه خدمت در شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق؛ عباس شعبانی ضمن بازدید میدانی از پروژه های مسقف سازی جنب پلازای تجریش و رودخانه مقصود بیگ، مسقف نمودن پایانه تاکسی ارم، احداث ساختمان اسکان کارگری، احداث سالن ورزشی ازگل، پل B۹، بهسازی اتوبان ارتش قوچک، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق؛ عباس شعبانی ضمن بازدید میدانی از پروژه های مسقف سازی جنب پلازای تجریش و رودخانه مقصود بیگ، مسقف نمودن پایانه تاکسی ارم، احداث ساختمان اسکان کارگری، احداث سالن ورزشی ازگل، پل B۹، بهسازی اتوبان ارتش قوچک، مرمت و تکمیل مجموعه فرهنگی ورزشی قائم(عج) و سایر پروژه های در حال انجام در این منطقه بر ضرورت احصاء و پیگیری مشکلات توسط کارشناسان متخصص حوزه های مختلف در مناطق ۲۲ گانه شهر تأکید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران با اشاره به اینکه رویکرد ارتقاء و افزایش بهره وری با جلسات مستمر،  ارائه و بررسی گزارشات تخصصی امکان پذیر خواهد بود از وجود استعداد لازم در بین همکاران مناطق در این حوزه خبر داد و افزود؛ منطقه یک شهرداری تهران با بهره گیری از این استعداد ها و امکانات قادر خواهد بود در تمامی زمینه ها رتبه اول را کسب نماید و این مهم فقط با یاری و تلاش بیشتر همکاران قادر خوهد بود.

شعبانی در ادامه گفت: کسب امتیاز برتر نباید تنها بهانه انجام امور قرار گیرد و باید با بهره گیری از همه ی ظرفیت ها و امکانات تمامی امور را در کف میدان احصاء و حل نمایید و تمامی امور خدمتی در سطح شهر قابل پیگیری و حل می باشد.

معاون شهردار تهران گفت: هدف اصلی رویکرد طرح تحولی ۲۰ گانه خدمتی در شهر مردم هستند و ما باید همه تلاش خود را در جهت کسب رضایت حداکثری شهروندان در این راستا بکار گیریم چرا که موفقیت و عدم موفقیت در خدمت رسانی متوجه لبه جلویی خدمت در شهر یعنی شهرداران و بخصوص شهرداران نواحی است که با پایش های مستمر و نظارت های دقیق بسیاری از موانع و مشکلات قابل حل خواهد بود.

معاون هماهنگی و امور مناطق با تقدیر از زحمات همکاران منطقه یک از برگزاری نشست های تخصصی ظرف ۲ ماه آینده برای پایش میزان ارتقاء شاخص های عملکردی در این منطقه خبر داد.

سید مهدی صباغ شهردار منطقه یک در ادامه با ارائه گزارشی تکمیلی از وضعیت منطقه در حوزه های گوناگون با بیان اینکه منطقه یک با داشتن ۱۰ ناحیه به انضمام ناحیه کوهستان و ۲۷ محله با جمعیتی غالب بر ۵۱۰ هزار نفر نیازمند برنامه ریزی های ویژه بصورت روزانه و مستمر می باشد که در این دوره از مدیریت شهری با به کار گیری ظرفیت های موجود نسبت به ادوار گذشته تا پایان سال ۱۴۰۲ بودجه این منطقه به میزان ۲۷۳ درصد رشد خواهد رسید که خدمت رسانی ما را در این منطقه در بسیاری از حوزه ها یاری خواهد نمود.

شهردار منطقه یک با بیان اینکه در حوزه های فنی و عمرانی این منطقه با رشد چشمگیر بودجه به میزان ۴۰۰ درصد روبرو است افزود: تصویب و ابلاغ طرح های موضعی و موضوعی برای محلات ۲۷ گانه در این منطقه بویژه محلات چیذر، گلابدره، سیمین قلعه و شهرک شهید محلاتی از جمله کارهای شاخص صورت گرفته در این منطقه است که محلات اوین درکه، دربند، باغ شاطر، حکمت و تجریش هم در همین راستا در دستور کار این منطقه قرار دارد.

سید مهدی صباغ با بیان اینکه رتبه نخست صدور گواهی و افزایش نرخ رشد ۸۵ درصدی صدور پروانه های ساختمانی در ۶ ماهه نخست سال ۱۴۰۲ نسبت به مدت مشابه درسال گذشته و کاهش ۸ روزه میانگین صدور پروانه ساختمانی در این منطقه از مهم ترین افتخارات کسب شده توسط همکاران در این منطقه است از کاهش ۳۵ درصدی حضور کتفی‌ها و عوامل غیر مجاز با اجرای طرح های مفید در این زمینه خبر داد.

صباغ افزود: آسفالت معابر فرعی در محدوده این منطقه با رشد حداکثری روبرو بود که در همین راستا برنامه ریزی هایی برای ماه های پایانی سال ۱۴۰۲ در جهت آسفالت و لکه گیری سایر معابر در این منطقه صورت گرفته است.

رحیم مرتضوی شهردار منطقه ۹ با همراهی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه ضمن حضور در این جلسه گزارشاتی را از رفع نواقص و پیگیری ویژه معضلات شهری مطرح شده در نظارت ستادی منطقه ۹ در هفته گذشته ارائه و از رفع ۲۰۹ مشکل احصاء شده در این منطق طی بازه زمانی یک هفته خبر داد و افزود؛ جلسات نظارت میدانی و ستادی در مناطق فرصت خوبی برای جلوگیری از روزمره گی و احصاء مشکلات با برنامه ریزی و کارگروهی در کوتاه ترین فرصت ممکن است.

وی همچنین از اجرای ۱۷ مورد از موارد ۲۰ گانه طرح تحولی خدمت در منطقه ۹ خبر داد و افزود: ۳ مورد دیگر تا پایان سال ۱۴۰۲ پیگیری و انجام خواهد شد.

در ادامه این جلسه مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی وسرمایه انسانی و سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران  و محمد  امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد گزارشاتی را درخصوص وضعیت پروژه های منطقه یک در حوزه های مختلف ارائه و رسیدگی به فقدان ها و کمبود سرانه ها را در این منطقه بویژه در خصوص احداث میادین میوه و تره بار و زمین چمن مصنوعی و درمانگاه را از جدی ترین موضوعات در این منطقه خواندند و تأکید کردند رسیدگی به وضعیت خدمات شهری و لکه گیری آسفالت در معابر این منطقه باید بصورت مداوم بررسی و در دستور کار قرار گیرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در خاتمه با حضور در منزل خانواده شهید محمدرضا دارایی به دیدار و دلجویی از این خانواده شهید ارجمند پرداخت.

انتهای پیام/