مانور زلزله در مدرسه جواد الائمه برگزار شد
مانور زلزله در مدرسه جواد الائمه برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای آموزش عملی و تمرین مهارتهای رفتاری در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه مانور تخلیه امن در دبیرستان جواد الائمه برگزار شد.     وی با اشاره به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹؛ سیدمحمدرحیم مرتضوی شهردار منطقه با اعلام این خبر گفت: در راستای آموزش عملی و تمرین مهارتهای رفتاری در مواقع بروز حوادث غیر مترقبه مانور تخلیه امن در دبیرستان جواد الائمه برگزار شد.    

وی با اشاره به حضور عوامل اجرایی خدمات رسان شهری همچون ایستگاه ۳۳ آتش نشانی و هلال احمر در اجرای مانور مذکور افزود: دانش آموزان طبق آموزش های قبلی که از سوی کارشناسان مدیریت بحران صورت گرفته بود با به صدا درآمدن آژیر خطر با رعایت اصول مهارت های لازم ایمنی به تخلیه کلاسهای درس پرداختند.

شهردار منطقه ۹ عنوان کرد: تمرین تخلیه ساختمان توسط دانش آموزان  به منظور جاگیری در مکان امن حیاط مدرسه تحت نظارت کارشناسان ستاد مدیریت بحران با اولویت ایمن افزایی با همکاری نیروهای مردمی دوام و هلال احمرصورت گرفته است.

مرتضوی در پایان تاکید کرد: آموزش مدیریت بحران و برنامه های عملیاتی به منظور کاهش آسیب های جانی و مالی احتمالی در مواقع بحران، در مدارس منطقه ۹ تداوم می یابد.

لازم به ذکر است مدرسه دخترانه جواد الائمه با ۴۰۰ دانش آموز، چندین دوره آموزش موثر در خصوص مهارتهای رفتاری در هنگام زلزله و دیگر حوادث غیر مترقبه را گذرانده است.

انتهای پیام/