قدردانی تشکری هاشمی از مدیریت شهری منطقه ۱۷
قدردانی تشکری هاشمی از مدیریت شهری منطقه ۱۷

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، صبح امروز سیدجعفر هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به همراه هیئت همراه، رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه، میثم آل بویه مشاور و مدیر حوزه شهردار، معاونین و جمعی از مدیران شهری […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۷، صبح امروز سیدجعفر هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران به همراه هیئت همراه، رضا سیفی سرپرست شهرداری منطقه، میثم آل بویه مشاور و مدیر حوزه شهردار، معاونین و جمعی از مدیران شهری از برخی پروژه های عمرانی و ترافیکی سطح منطقه بازدید کردند.

افتتاح پل اتصال ۱۷ به ۱۸ تا پایان سال جاری

در اولین بازدید از پروژه زیرگذر سواره حریم خط راه آهن تهران-اهواز بازدید کردند و در جریان آخرین پیشرفت این پروژه قرار گرفتند. سپس از پروژه پل اتصال منطقه ۱۷ به ۱۸ بازدید کردند. در این بازدید معاون فنی و عمرانی منطقه گفت: این پروژه تاکنون پیشرفت ۵۰ درصدی داشته و تا پایان سال جاری افتتاح می شود.

سپس از تقاطع زرند بازدید کردند. معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه طی ارائه گزارشی گفت: معاونت منطقه پیشنهادهای کوتاه و بلندمدتی در خصوص این طرح ارائه کرده است و درخواست بازنگری این طرح را داریم. پس از آن از درمانگاه در حال ساخت مهرگان بازدید کردند که تاکنون پیشرفت ۲۳ درصدی داشته است.

تشکری هاشمی: پروژه رضوان اتفاق خوبی در سطح منطقه ۱۷ است

در ادامه از پروژه رضوان بازدید کردند. طی این بازدید تشکری هاشمی با اشاره به این پروژه گفت: اتفاق خوبی در سطح منطقه افتاده است و خوشحال هستیم این پروژه استارت مجدد خورده است؛ ما هم دوست داریم در افتتاح چنین پروژه مهمی حضور داشته باشیم. معاون فنی و عمرانی منطقه با ارائه گزارشی از طبقات مختلف این پروژه گفت: طبقات اول و دوم و سوم کاملا تجاری است و تاکنون پیشرفت ۹۵ درصدی داشته است. طبقه ۴ برای شهربازی لحاظ شده، طبقه ۵ ویژه آقایان، طبقه ۶ خانوادگی و طبقه ۷ مختص بانوان است.

سیفی: منطقه ۱۷ مردمان کم توقع و دلسوزی دارد

پس از بازدید چند ساعته از پروژه‌های سطح منطقه، جلسه ای با حضور شورایاران و معتمدین منطقه برگزار شد و سیفی سرپرست شهرداری منطقه گفت: یکی از ویژگی های خاص منطقه این است که هم مردم کم توقعی دارد و هم اینکه دلسوز منطقه خود هستند. امروز در جمع برخی از این عزیزان هستیم که حتما از نقطه نظرات آنها استفاده خواهیم کرد.

سپس معاونین به ارائه گزارشی از عملکردهای معاونت خود و پروژه های شاخص منطقه پرداختند. پس از آن شورایاران و معتمدین منطقه ضمن تشکر از اقدامات مدیریت شهری منطقه، بخشی از مشکلات و مسائل منطقه را بیان کردند.

در  ادامه جلسه، تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران، ضمن خداقوت به همکاران شهرداری و شورایاری ها، گفت: خوشحال هستم در اولین روزهای این ماه عزیز توفیق دیدار شما عزیزان را داشتم. ما هم مثل شما دغدغه مند مشکلات شما هستیم؛ ما نماینده شما هستیم و شهرداری با تمام توان به دنبال حل مشکلات است.

وی افزود: این نکته را باید در نظر داشت که برخی مشکلات قدیمی هستند و حتی شاید از سن ما بیشتر باشند، اما باید یک روزی خاتمه پیدا کنند. بنده همه دغدغه های شما را قبول دارم، اما شهرداری کارهای خوبی انجام داده است.

تشکری هاشمی با بیان اینکه تا روزی که هستیم تلاش هایمان را بدون وقفه انجام می دهیم، تصریح کرد: به طور دائم به مسائل شهری رسیدگی می شود و اگر چاره اندیشی نشود روی هم جمع و کار سخت تر می شود. بنابراین وقتی مسائل و مشکلات منطقه را بیان می کنید، دوستان در منطقه به عنوان سرمایه به آن نگاه می کنند.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با  اشاره به شورایاری ها، اظهار داشت: شما چشم منطقه هستید و همه مشکلات را می بینید و متصدیان با جان و دل پذیرا باشند و آن را یک فرصت بدانند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر شهر به پروژه های بزرگ مقیاس گذشته نیاز ندارد و پروژه های بزرگ مقیاس تکمیل شده اند و در این خصوص مسئله جدی نداریم، اما باید به دنبال پروژه های کوچک مقیاس باشیم. از شهردار محترم منطقه می خواهم در برنامه سالانه به خصوص برای سال ۱۴۰۳ این موارد را در برنامه های خود قرار دهد.

تشکری هاشمی اظهار کرد: بایستی روحیه پرداختن به مسئله مردم محلات در اولویت کاری مدیران منطقه باشد، به خصوص در چنین مناطقی که ده ها سال تاریخ و قدمت دارند. اولین درخواستم از شهردار محترم منطقه این است که این نیازها را احصاء و به شورا منتقل کند. همیشه نباید پروژه های بزرگ مقیاس انجام شود، گاهی پرداختن به موضوعات کوچک مقیاس شهری می تواند به شدت موثر واقع شود.

رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت عمرانی منطقه، گفت: وضعیت عمران منطقه را در مجموع خوب دیدیم و از آقای مهندس ترک تشکر می کنم و همچنین از مدیریت این شهری برای تکمیل پروژه مجتمع رضوان قدردانی می کنم. در حوزه حمل و نقل و ترافیک نیز از زحمات آقای مهندس  مرتضوی تشکر می کنم؛ ترافیک مسئله اصلی مردم است و مسئله سه راه بوتان را پیگیری می کنم تا تجدید نظر روی طرح آن انجام شود. نکته قابل تامل در این حوزه این است که طرح های عملیاتی برای بهبود جریان ترافیک تهیه شود.

منعقد شدن ۳ هزار دستگاه اتوبوس/سهم عمده ای از اتوبوس ها به مناطق جنوبی تحویل داده خواهد شد

وی درخصوص وضعیت حمل و نقل عمومی شهر تهران، تصریح کرد: تا الان قرارداد ۳ هزار دستگاه اتوبوس منعقد شده است. پیش بینی شده بخش اعظمی از آنها تا پایان سال جاری به مدیریت شهری تحویل شود و پیگیری می کنیم سهم عمده ای از این اتوبوس ها به مناطق جنوبی تحویل شود. حتما درباره بحث اتوبوس ها اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

تشکری هاشمی در خصوص احداث خط ۸ مترو، گفت: درخصوص مترو نیز بایستی خطوط جدید از پرتراکم ترین مناطق مسکونی عبور کنند، اما این نکته را باید به یاد داشت وقتی مترو ساخته می شود، خطوط تغذیه را نیز طراحی و راه اندازی کنیم.

انتهای پیام/