عملیات عمرانی بوستان آتش‌نشانی در مجاورت برج تاریخی یانقین آغاز شد
عملیات عمرانی بوستان آتش‌نشانی در مجاورت برج تاریخی یانقین آغاز شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۸ تبریز از آغاز عملیات عمرانی بوستان آتش نشانی در مجاورت برج تاریخی یانقین خبر داد. به گزارش شهریار، حسین منیری فر، ضمن اعلام خبر فوق افزود: پیرو سیاست های شهرداری تبریز مبنی بر توسعه فضای سبز شهری و احداث پارک های محله ای در سطح شهر، با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۸ تبریز از آغاز عملیات عمرانی بوستان آتش نشانی در مجاورت برج تاریخی یانقین خبر داد.

به گزارش شهریار، حسین منیری فر، ضمن اعلام خبر فوق افزود: پیرو سیاست های شهرداری تبریز مبنی بر توسعه فضای سبز شهری و احداث پارک های محله ای در سطح شهر، با دستور شهردار محترم تبریز محوطه سازمان آتش نشانی تبریز واقع در خیابان خاقانی، بعد از انجام توافقات لازم به بوستان محله ای تبدیل می شود.

وی با اشاره به ضرورت توسعه فضای سبز شهری در منطقه تاریخی فرهنگی تبریز تصریح کرد: در این راستا از روز قبل عملیات عمرانی این پارک با تخریب آسفالت محوطه آغاز شده و به جدیت ادامه دارد.

منیری فر افزود: بوستان آتش نشانی در خیابان خاقانی و در محوطه ایستگاه آتش نشانی در مساحتی بالغ بر دو هزار و ۵۸۰ متر مربعی را احداث می شود.

وی ادامه داد: علاوه بر جبران کمبود فضای سبز در محدوده مرکزی شهر، به دلیل واقع شدن در مجاورت برج یانقین، این پارک بعد از احداث، به یکی از مکان های گردشگری تبریز تبدیل خواهد شد.