طرح ساماندهی معتادان متجاهر در محلات منطقه ۲۰ عملیاتی شد
طرح ساماندهی معتادان متجاهر در محلات منطقه ۲۰ عملیاتی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار این منطقه گفت: دور جدید طرح جمع آوری معتادان متجاهر در محلات منطقه با حضور پلیس مواد مخدر، کلانتری ها و مشارکت سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران اجرایی و عملیاتی شد. شنگی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۰؛ رضا شنگی شهردار این منطقه گفت: دور جدید طرح جمع آوری معتادان متجاهر در محلات منطقه با حضور پلیس مواد مخدر، کلانتری ها و مشارکت سازمان رفاه و خدمات اجتماعی شهرداری تهران اجرایی و عملیاتی شد.

شنگی با تاکید بر الزام رعایت امنیت و در پی آن رضایت شهروندان، افزود: ارتقاء و تامین امنیت اجتماعی شهروندان در اولویت برنامه‌های مدیریت شهری منطقه است و با توجه به اینکه یکی از دغدغه‌ها و مطالبات مردمی در حوزه امنیت شهری، جمع آوری معتادان متجاهر است، طرح جمع‌آوری و ساماندهی معتادان متجاهر در محل های تجمع و تردد آنها آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این طرح که همواره مورد درخواست و تاکید شهروندان و مدیران است، معتادان متجاهر، افراد بی خانمان و آسیب دیده اجتماعی از محلات جمع آوری می شوند و پس از غربالگری به مراکز ترک اعتیاد انتقال داده می‌شوند. رسیدگی به امنیت، آسایش و رفاه شهروندان از وظایف اصلی شهرداری ها است و در همین راستا طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان متجاهر، متکدیان و افراد آسیب دیده اجتماعی به صورت مستمر در این منطقه انجام می شود.

لازم به ذکر است؛ شهروندان منطقه در صورت مشاهده محل‌های تجمع معتادین متجاهر، می‌توانند به کلانتری های محدوده اطلاع دهند و در صورت مشاهده کارتن خواب ها با سامانه ۱۳۷ پلاس تماس حاصل نمایند تا نسبت به جمع آوری و ساماندهی این افراد اقدام شود.

انتهای پیام/