شهردار ناحیه یک منطقه ۸؛ شهردار برتر شرق تهران معرفی شد
شهردار ناحیه یک منطقه ۸؛ شهردار برتر شرق تهران معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۸؛ محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک منطقه ۸ در همایش ارزیابی شهرداران نواحی پایتخت در ارزیابی ٦ماهه اول سال ١٤٠٢، به عنوان یکی از شهرداران برتر نواحی شهر تهران انتخاب شد. این رتبه‌بندی که با توجه به عملکرد ارزیابی شهرداران […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۸؛ محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک منطقه ۸ در همایش ارزیابی شهرداران نواحی پایتخت در ارزیابی ٦ماهه اول سال ١٤٠٢، به عنوان یکی از شهرداران برتر نواحی شهر تهران انتخاب شد.

این رتبه‌بندی که با توجه به عملکرد ارزیابی شهرداران نواحی پایتخت انجام گرفت،تهران به چهار پهنه شمال، جنوب، شرق و غرب تقسیم شد که شهردار ناحیه یک منطقه۸ بیشترین امتیاز را در اجرای پروژه‌ها کسب کرد و به عنوان شهردار ناحیعه برتر ناحیه شرق، پایتخت انتخاب شد. 

گفتنی‌ست این مراسم که با حضور زاکانی شهردار تهران، معاونین شهردار تهران و شهرداران مناطق۲۲گانه و نواحی انجام گرفت، از شهرداران نواحی که در موضوع پیشرفت ٧٨درصدی پروژها عملکرد خوبی داشتند که باعث رضایت شهروندان و مسئولین بوده است تقدیر و قدردانی شد.

همچنین پیش از این نیز کحالی شهردار ناحیه یک، به عنوان شهردار برتر در حوزه ایمن‌سازی شهر تهران معرفی شده بود.

انتهای پیام/