شهرداری تهران نسبت به بهره‌برداری از سامانه املاک و مستغلات اقدام کند +فیلم
شهرداری تهران نسبت به بهره‌برداری از سامانه املاک و مستغلات اقدام کند +فیلم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورا با اشاره به ضرورت بهره برداری از سامانه املاک و مستغلات، اظهار کرد: استفاده اثربخش از ظرفیت های موجود از وظایف شهرداری تهران است. وی افزود: طبق […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، زهرا شمس احسان رئیس کمیته اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورا با اشاره به ضرورت بهره برداری از سامانه املاک و مستغلات، اظهار کرد: استفاده اثربخش از ظرفیت های موجود از وظایف شهرداری تهران است.

وی افزود: طبق مصوبه تعیین تکلیف املاک واگذار شده به اشخاص حقوقی و حقیقی در ۱۵ تیر ماه سال ۱۴۰۰، واگذاری املاک و اموال به نهادها و موسسه های مردم نهاد و فرهنگی، منوط به مصوبه شورا و نظارت معاونت فرهنگی و اجتماعی به این فضاهاست.

شمس احسان با بیان اینکه علیرغم مصوبات شورا مبنی بر ساماندهی املاک شهرداری و واگذاری املاک و اموال به افراد حقوقی و حقیقی، هنوز سامانه املاک و مستغلات به بهره برداری نرسیده است، یادآور شد: درخواست می کنیم شهرداری تهران نسبت به بهره برداری از سامانه اقدام کند و گزارشات لازم را ارائه دهد.

انتهای پیام/