«روشنای امید» در باغ بانوان پردیس
«روشنای امید» در باغ بانوان پردیس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، فهیمه‌سادات کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته معلولان اظهار کرد: به‌همین مناسبت در باغ بانوان پردیس و با همکاری انجمن معلولان استان اصفهان فردا _جمعه هفدهم آذر_ برنامه گرامیداشت این هفته با عنوان «روشنای امید» برگزار می‌شود. وی با بیان اینکه به‌دلیل وضعیت نامناسب آلودگی هوا […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

فهیمه‌سادات کدخدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با گرامیداشت هفته معلولان اظهار کرد: به‌همین مناسبت در باغ بانوان پردیس و با همکاری انجمن معلولان استان اصفهان فردا _جمعه هفدهم آذر_ برنامه گرامیداشت این هفته با عنوان «روشنای امید» برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه به‌دلیل وضعیت نامناسب آلودگی هوا این برنامه به روز جمعه موکول شد، افزود: در این مراسم تعداد زیادی از توان‌خواهان اصفهانی به همراه خانواده‌های خود حضور خواهند داشت، تلاش می‌کنیم ضمن ایجاد لحظاتی شاد و خاطره‌انگیز با بخشی از توانمندی‌ها و هنرهای این افراد نیز آشنا شویم.

مسئول باغ بانوان پردیس با اشاره به ایفای نقش قهرمان ورزشی دارای معلولیت در بخشی از این برنامه گفت: با اجرای حرکات ورزشی جذاب و مهیج، بخشی از توان‌مندی ورزشی معلولان به نمایش گذاشته می‌شود، همچنین برپایی بازارچه هنرهای دستی توان‌خواهان و ابربازی‌های چوبی برای بازی و تفریح خانواده این افراد از جمله سایر برنامه‌های تدارک دیده شده است.

کدخدایی تصریح کرد: هدف از اجرای این برنامه ضمن ایجاد روحیه و نشاط در خانواده بزرگ معلولان استان، نشان دادن قسمتی از فعالیت‌ها، هنرها و ظرفیت‌های فراوان این افراد در عرصه‌های مختلف است.