رصد ظرفیت‌ها و چالش‌های بازارگل محلاتی در منطقه ۱۴
رصد ظرفیت‌ها و چالش‌های بازارگل محلاتی در منطقه ۱۴

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، طی پیمایش میدانی با حضور امیر یزدی، تیم نظارتی مشترک شهرداری، آتش نشانی، دستگاه های نیروی انتظامی و قضائی با هدف بررسی میزان ایمنی این بازار فرا منطقه ای بازدید کردند. یزدی شهردار منطقه۱۴ در این رصد میدانی با […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۱۴، طی پیمایش میدانی با حضور امیر یزدی، تیم نظارتی مشترک شهرداری، آتش نشانی، دستگاه های نیروی انتظامی و قضائی با هدف بررسی میزان ایمنی این بازار فرا منطقه ای بازدید کردند.

یزدی شهردار منطقه۱۴ در این رصد میدانی با بیان اینکه بازار گل شهید محلاتی در منطقه از اولین پایگاه های عرضه گل و گیاه تهران است که در ایام سال با تراکم بالای جمیعت مواجه است، گفت: افزایش ضریب ایمنی، امنیت و رضایت مندی شهروندان در این بخش از منطقه برای مدیریت شهری منطقه حائز اهمیت است و در این خصوص و تشکیل کمیته ساماندهی بازار گل محلاتی، با حضور نهادهای متولی در مورد ظرفیت‌ها، چالش‌ها ونحوه ی ساماندهی و تامین ایمنی این بازار اقدامات لازم صورت می گیرد.

وضعیت ایمنی بازار گل و گیاه شهید محلاتی طی بازدید میدانی با همکاری نهادهای متولی و با نظارت مراجع قضایی، دادسرای عمومی انقلاب و خدمت رسان رصد و تصمیمات لازم برای این ظرفیت منطقه ساماندهی و رفع مشکلات آن اتخاذ شد.

انتهای پیام/