دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «خانکیشی زاده» و «پیریان»
دیدار شهردار تبریز با خانواده معظم شهیدان والامقام «خانکیشی زاده» و «پیریان»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار تبریز به همراه یک عضو شورای اسلامی شهر تبریز و مسؤل امور ایثارگران شهرداری تبریز با خانواده شهیدان والامقام «محرمعلی خانکیشی زاده» و «حسین پیریان» دیدار و گفتگو کرد. به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار به همراه حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر و جلیل باحجب، مسئول امور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار تبریز به همراه یک عضو شورای اسلامی شهر تبریز و مسؤل امور ایثارگران شهرداری تبریز با خانواده شهیدان والامقام «محرمعلی خانکیشی زاده» و «حسین پیریان» دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شهریار، یعقوب هوشیار به همراه حکیمه غفوری از اعضای شورای اسلامی شهر و جلیل باحجب، مسئول امور ایثارگران شهرداری تبریز در دیدارهای جداگانه‌ای با خانواده معظم شهیدان والامقام «محرمعلی خانکیشی زاده» و «حسین پیریان» دیدار و گفتگو کرد.

وی در این دیدارها با اشاره به جایگاه والای خانواده شهدا، جانبازان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس در جامعه تاکید کرد: مدیریت شهری تبریز خود را ملزم می داند همه ظرفیت های خود را در جهت معرفی تک تک شهدای والامقام به نسل جوانان و همچنین گرامیداشت خانواده معظم آنان به کار گیرد.

شهردار تبریز شهادت را توفیقی الهی برای بندگان خاص و برگزیدگان مکتب اسلام معرفی کرده و اظهار کرد: عزت و اقتدار انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ثمره خون پاک شهیدان انقلاب و هشت‌سال دفاع مقدس است.

یعقوب هوشیار همنشینی و مشورت با خانواده معظم شهدا و ایثارگران را پای ثابت برنامه های مدیران شهرداری تبریز در دوره فعلی خواند و گفت: بنده به همراه اعضای محترم شورای اسلامی شهر هر هفته در منزل خانواده  شهدای والامقام و جانبازان سرافراز حضور می یابیم، سایر مدیران شهرداری نیز موظف‌اند به صورت مستمر و هفتگی در منازل خانواده های شهدا حضور یابند.  

وی ادامه داد: خانواده‌های معظم و معزز شهدا صاحبان واقعی این انقلاب و نظام و ولی‌نعتمان کشور هستند و قطع به یقین مطالبات آنها نیز در راستای آرمان‌های امام راحل (ره) و اشاعه فرهنگ انقلابی و جهادی خواهد بود و ما به عنوان مدیریت شهری از این مطالبات استقبال می‌کنیم.

در پایان این دیدارها، شهردار تبریز با اهدای لوح‌های جداگانه‌ای از خانواده شهیدان والامقام «محرمعلی خانکیشی زاده» و «حسین پیریان» قدردانی کرد.    

شهید والامقام محرمعلی خانکیشی زاده متولد دوم تیر سال ۱۳۴۶ در روستای اسب خان از توابع نمرور در تاریخ بیست و هفتم تیر سال ۱۳۶۶ در سنندج بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید و شهید حسین پیریان متولد دوازدهم آبان سال ۱۳۴۴ در تبریز در تاریخ دوازدهم اردیبهشت ۱۳۶۵ در منطقه مهران به درج رفیع شهادت نائل آمده و در گلزار شهدای ملک واقع در عباسی آرام گرفت.