دومین نشست از سلسله رویدادهای تجربه‌محور و ترویجی “شهرگفت” برگزار می‌شود
دومین نشست از سلسله رویدادهای تجربه‌محور و ترویجی “شهرگفت” برگزار می‌شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر دومین نشست از سلسله رویدادهای تجربه محور و ترویجی “شهرگفت” با محور “حمل و نقل و ترافیک شهری” روز دوشنبه ۱۸ دیماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل تالار همایش های پردیس ملت برگزار خواهد شد. این رویداد با سخنرانی ویژه محسن هرمزی، معاون حمل […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر دومین نشست از سلسله رویدادهای تجربه محور و ترویجی “شهرگفت” با محور “حمل و نقل و ترافیک شهری” روز دوشنبه ۱۸ دیماه از ساعت ۱۰ الی ۱۲ در محل تالار همایش های پردیس ملت برگزار خواهد شد.

این رویداد با سخنرانی ویژه محسن هرمزی، معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و جمعی از فعالین این حوزه اعم از اساتید دانشگاه، نمایندگان فرماندهی پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا، شرکت های دانش بنیان، میهمانانی از سایر کشورها و شهروندان علاقه مند به بیان تجربیات خاص،چالش های موجود و راهکارهای نوآورانه خواهد پرداخت.

نشست اول شهرگفت با محور اداره شهر با مردم و با سخنرانی ویژه دکتر باقری، معاون برنامه ریزی و جمعی از شهروندان مشارکت جو و فعال در عرصه شهری با مشاغل مختلفی همچون راننده وانت بار، افسر پلیس، داش اموز ، شاغل فرهنگی به بیان تجربیات زیسته خود در نحوه تاثیرگذاری در مدیریت شهر پرداختند.

انتهای پیام/