به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد حسن رجبی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این منطقه اظهار داشت: با هدف ارتقای رضایتمندی شهروندان و الکترونیکی سازی خدمات قابل ارائه در شهرداری این منطقه، با همکاری ادارات فناوری و روابط عمومی منطقه یک، […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه یک، محمد حسن رجبی معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی این منطقه اظهار داشت: با هدف ارتقای رضایتمندی شهروندان و الکترونیکی سازی خدمات قابل ارائه در شهرداری این منطقه، با همکاری ادارات فناوری و روابط عمومی منطقه یک، شناسایی و تعریف QR CODE برای خدمات پرکاربردی مانند گردش کار شهرسازی، دسترسی به پرتال منطقه، مشخصات ادارات با مراجعات بالای شهروندان، تهران من، دفاتر خدمات الکترونیک و سامانه مترو انجام و از طریق نصب استند در لابی ساختمان مرکزی شهرداری منطقه به شهروندان اطلاع رسانی شد.
وی افزود: شناسایی و تعریف سایر خدمات شهرداری نیز در دستور کار این معاونت قرار دارد.
انتهای پیام/