خدمات‌رسانی نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۹ برای رفع آبگرفتگی احتمالی در نقاط حساس
خدمات‌رسانی نیروهای خدمات شهری منطقه ۱۹ برای رفع آبگرفتگی احتمالی در نقاط حساس

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: اقدامات لازم به منظور جلوگیری از هر نوع آب گرفتگی در معابر اصلی و پرتردد پیش از بارندگی ها با لایروبی انهار رو بسته و رو باز و فعالیت های عمرانی انجام شده است. وی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۹، تورج فرهادی گفت: اقدامات لازم به منظور جلوگیری از هر نوع آب گرفتگی در معابر اصلی و پرتردد پیش از بارندگی ها با لایروبی انهار رو بسته و رو باز و فعالیت های عمرانی انجام شده است.

وی ادامه داد: معابری همچون خیابان شهید لطیفی مقابل تالار اریکه، خیابان میثاق شمالی تقاطع شهید تندگویان، بزرگراه آزادگان زیر پل شهید کاظمی، خیابان دولتخواه جنوبی تقاطع شقایق، بلوار علامه عسگر مقابل مترو شاهد و سایر نقاط حساس منطقه ضمن گشت زنی مستمر با استقرار نیرو و تجهیزات لازم تحت کنترل کامل هستند.

شهردار منطقه بیان کرد: نیروهای خدمات شهری و عوامل اجرایی نواحی در قالب اکیپ های عملیاتی و لایروبی به صورت آماده باش در معابر پر تردد و اصلی منطقه حضور یافته اند تا خللی در تردد شهروندان به وجود نیاید.

این مسئول با بیان اینکه تمامی تمهیدات و تدابیر اجرایی برای مدیریت بارش ها با هدف تسهیل رفت و آمد در معابر منطقه تا پایان بارش ها پیش بینی شده است افزود: شهرداری منطقه ۱۹ با به کارگیری تمام توان و امکانات خود تلاش دارد در روزهای بارندگی از ورود هرگونه آبگرفتگی و اخلال در رفت وآمد شهروندان و آب ماندگی احتمالی پیشگیری کند.

انتهای پیام/