حماسه ۹ دی نقشه‌های فتنه‌گران را نقش برآب کرد
حماسه ۹ دی نقشه‌های فتنه‌گران را نقش برآب کرد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در راهپیمایی حماسه ۹ دی که بعدازظهر امروز- شنبه ۹ دی‌ماه ۱۴۰۲- در میدان امام حسین (ع) در حال برگزاری است، با بیان اینکه امروز روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است، اظهار کرد: ۱۴ سال پیش در چنین روزی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، علیرضا زاکانی شهردار تهران در راهپیمایی حماسه ۹ دی که بعدازظهر امروز- شنبه ۹ دی‌ماه ۱۴۰۲- در میدان امام حسین (ع) در حال برگزاری است، با بیان اینکه امروز روز بصیرت و میثاق ملت با ولایت است، اظهار کرد: ۱۴ سال پیش در چنین روزی طومار فتنه گران در ایران اسلامی با حضور مردم بسته شد.

وی با اعلام اینکه ما در آستانه سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، سرباز دین و میهن قرار داریم و همچنین در آستانه ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) هستیم، یادآور شد: ما به مکتب اهل بیت مفخریم؛ هررهی در مکتب اهل بیت باشد بن بست ندارد.

زاکانی با بیان اینکه ما در این ایام در سوگ مردم فلسطین و سردار سید رضی موسوی هستیم، خاطرنشان کرد: امروز بیش از ۸۰ روز از خون آشامی رژیم صهیونیست می گذرد که شهادت بیش از ۲۰ هزار نفر از مظلومان فلسطینی را توسط رژیم کودک کش اسرائیل و دیگر عناصر شامل آمریکا و دیگر کودک کشان به دنبال داشته است. این اتفاق پیروزی نیست بلکه شکست بزرگی است و رژیم صهیونیستی باید این شکست را بپذیرد.

ادامه دارد..