حفر ۲۴ حلقه چاه جذبی در سطح منطقه ۵ کرج
حفر ۲۴ حلقه چاه جذبی در سطح منطقه ۵ کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ عنوان کرد، طرح توسعه و ساماندهی شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر در اولویت برنامه‌های این منطقه قرار دارد. کمالی دهقان عنوان کرد: در این راستا ۲۴ حلقه چاه جذبی در نقاط دارای […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

حسین کمالی دهقان در گفتگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ عنوان کرد، طرح توسعه و ساماندهی شبکه جمع‌آوری و هدایت آب‌های سطحی به منظور جلوگیری از آبگرفتگی معابر در اولویت برنامه‌های این منطقه قرار دارد.

کمالی دهقان عنوان کرد: در این راستا ۲۴ حلقه چاه جذبی در نقاط دارای آبگرفتگی و جدولگذاری شده جهت هدایت و دفع آب‌های سطحی در سطح منطقه با اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد ریال حفر شده که این مهم با توجه به مطالعات و بازدیدهای انجام شده در راستای اصلاح هندسی و جدولگذاری‌ها در سال جاری انجام شده است.

سرپرست منطقه ۵ کرج بیان کرد: حفر این چاه‌ها در بلوار انوشیروان – بلوار مصطفی خمینی (ره)، کوچه فتوحی، کوچه تختی، خیابان میرزایی، خیابان بهار غربی، ۴۵ متری گلشهر، زیرگذر هاشمی رفسنجانی و… صورت گرفته است.

وی افزود: به این منظور علاوه براحداث شبکه جمع‌آوری آب‌های سطحی، حفر چاه جذبی در نقاط آبگیر و معابری که امکان انتقال آب از طریق شبکه و جدول وجود ندارد، با احداث کلکتور و لوله‌گذاری و کانال در معابر خیابان مالک اشتر، خیابان ناصر تنها و انتهای بلوار شهید ایرانی، به طول۷۰۰ متر جهت رفع آبگرفتگی و هدایت آب‌های سطحی این مهم نیز اجرا وبه اتمام رسیده است.

منتشر شده در تاریخ ۲۳ دی ماه ۱۴۰۲