حضور به موقع شهرداری منطقه ۱۵ در حریق انبارهای پلاستیک فروشان منطقه۲۰
حضور به موقع شهرداری منطقه ۱۵ در حریق انبارهای پلاستیک فروشان منطقه۲۰

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: با توجه به اینکه  حادثه شب گذشته در مجاورت منطقه ۱۵ و در ناحیه ۷ منطقه ۲۰ رخ داد این منطقه، به عنوان  معین از همان دقایق ابتدایی با تشکیل ستاد مدیریت بحران و حضور […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، محمد شیری گفت: با توجه به اینکه  حادثه شب گذشته در مجاورت منطقه ۱۵ و در ناحیه ۷ منطقه ۲۰ رخ داد این منطقه، به عنوان  معین از همان دقایق ابتدایی با تشکیل ستاد مدیریت بحران و حضور در محل حادثه نسبت به اطفای حریق و عملیات امداد و نجات از طریق دستگاه های مختلف فعالیت خود را آغاز کرد.

او با اشاره به اینکه درحال حاضر چند ایستگاه آتش نشانی در محل حادثه مشغول آوار برداری، ایمن سازی، لکه گیری و … هستند افزود: عملیات اطفای حریق به لحاظ نوع مواد قابل اشتعال سوله ها و وزش باد اگرچه بسیار سخت اما با تلاش همکاران با رعایت موارد ایمنی به اتمام رسیده است.

شیری در ادامه گفت:همچنین اعزام ۳ دستگاه‌ تانکر آب، آبگیری متوالی از چاه آب خام فضای سبز ناحیه ۸،  هماهنگی با اداره گاز، اداره برق جهت قطع انشعابات محدوده خاورشهر و محمودآباد، هماهنگی با پلیس راه قیامدشت جهت کنترل ترافیک بزرگراه امام رضا(ع)، هماهنگی با مدیریت بحران قیامدشت و پاکدشت جهت آماده باش سازمان های امداد رسان و ایستگاه‌های آتش نشانی از جمله اقدامات ستاد بحران منطقه ۱۵در این حادثه بود.

شهردار منطقه ادامه داد: گزارش حریق به صورت مستمر به EOC ( مرکز عملیات اضطراری) سازمان ارائه و از طریق EOC  اکثر هماهنگی های بین سازمانی انجام شد.

۱۱ سوله پلاستیک فروشان در خاورشهر شب گذشته دچار حادثه حریق شد که ستاد مدیریت بحران شهرداری منطقه ۱۵ به فوریت تشکیل و عوامل منطقه  برای کمک به منطقه ۲۰ در دقایق ابتدایی در محل حاضر شدند.

انتهای پیام/