حال کوچه‌های شهرمان خوب است/ زیرسازی و آسفالت معابر منطقه ۲۲ ادامه دارد
حال کوچه‌های شهرمان خوب است/ زیرسازی و آسفالت معابر منطقه ۲۲ ادامه دارد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حمزه وطن دوست معاون فنی و عمرانی منطقه اظهار کرد: با توجه به لزوم نظارت ویژه به خیابان ها و معابر و نیاز آنها به مرمت و آسفالت، معاونت فنی و عمران منطقه ۲۲ اهتمام ویژه ای به […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، حمزه وطن دوست معاون فنی و عمرانی منطقه اظهار کرد: با توجه به لزوم نظارت ویژه به خیابان ها و معابر و نیاز آنها به مرمت و آسفالت، معاونت فنی و عمران منطقه ۲۲ اهتمام ویژه ای به مسئله آسفالت داشته باشد. خوشبختانه راه اندازی نهضت آسفالت باعث شد تا عملا شاهد رشد چشمگیر میزان آسفالت معابر و خیابان‌ها در سطح منطقه باشیم.

 وی با اشاره به اجرای گسترده عملیات آسفالت در معابر محلی و بزرگراهی منطقه ۲۲ عنوان کرد: معاونت فنی و عمرانی منطقه با رعایت تمامی ضوابط و اصول فنی و مهندسی،آسفالت ریزی، ترمیم و لکه گیری معابر شریانی بزرگراهی و محلی در دستور کار قرار گرفته است. بخشی از عملیات آسفالت‌ریزی به مرمت و نوسازی معابر فرسوده و بخشی دیگر به عملیات بهسازی آسفالت معابر بزرگراهی و بخش دیگر نیز مربوط به آسفالت ریزی در معابر تازه تأسیس منطقه اختصاص داده می‌شود. 

معاون فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۲۲ یکی از عوامل بهبود زیرساخت‌های معابر شهری را ارتقای کیفیت آسفالت دانست و افزود: در ۶ ماهه اول سال، عملیات توزیع و پخش آسفالت با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم و با کیفیت مطلوب با وزن بالغ بر  ۱۸هزار تن در سطح معابر منطقه اجرا شد. در طرح نهضت آسفالت، بسیاری از معابر اصلی و فرعی منطقه بهسازی و این مهم تا پایان سال ادامه دارد.

وطن دوست یادآور شد: عملیات اجرایی معابر جدیدالاحداث با توجه به درخواست های مکرر شهروندان جهت سهولت در تردد در سطح منطقه نیز آغاز شده است. در کمتر از ۳ ساعت عملیات روکش مکانیزه آسفالت اصلاح هندسی لوپ آزاد راه تهران شمال ورودی به بزرگراه شهید خرازی غرب انجام شد. همچنین اجرای تراش و روکش مکانیزه آسفالت معابر اصلی در محلات صدرا و هوانیروز و نیز بازسازی محل حفاریهای صورت گرفته با مصرف تقریبی ۱۴ تن آسفالت انجام شد.

به گفته شهردار منطقه ۲۲؛ تا پایان سال جاری عملیات پخش آسفالت ۴۰ هزار تنی در معابر محلات غرب تهران اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/