تمرکز مناطق ۲۲ گانه بر اجرای حداکثری طرح تحولی ۲۰ گانه در سه ماهه پایانی سال۱۴۰۲
تمرکز مناطق ۲۲ گانه بر اجرای حداکثری طرح تحولی ۲۰ گانه در سه ماهه پایانی سال۱۴۰۲

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی ضمن بازدید میدانی از پروژه های شهری احداث ساختمان اداری این منطقه، وضعیت پایانه اتوبوسرانی مترو نعمت آباد، کانال بهار و بررسی وضعیت ۴۵ متری بلوار بهار،سالن ورزشی شهدای مدافعان سلامت،کلینیک درمانی شهرداری منطقه […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی معاونت هماهنگی و امور مناطق عباس شعبانی ضمن بازدید میدانی از پروژه های شهری احداث ساختمان اداری این منطقه، وضعیت پایانه اتوبوسرانی مترو نعمت آباد، کانال بهار و بررسی وضعیت ۴۵ متری بلوار بهار،سالن ورزشی شهدای مدافعان سلامت،کلینیک درمانی شهرداری منطقه ۱۸ بر ضرورت توجه ویژه به وضعیت حریم و موضوعات خاص مرتبط با آن در این منطقه تأکید کرد.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهر تهران با اشاره به اینکه منطقه ۱۸ جزء مناطق خاص شهر به لحاظ خدمتی است افزود: وجود زمین های بایر و موضوعات شهرسازی خاص خدمت ویژه ای را در این منطقه می طلبد که باتوجه به ایام بازبینی و بازطراحی طرح تفصیلی جدید، نقش موضوعات مهم در این منطقه باید پر رنگ تر از قبل دیده شود.وی با بیان اینکه در برنامه ریزی های شهری باید تا ۵۰ سال آینده هر منطقه مد نظر و ترسیم گردد افزود؛ در هر دوره ای آیندگان با پیروی از این برنامه ها باید ادامه دهنده راه یکدیگر در ترسیم افق روبه جلو شهر باشند.

معاون شهردار تهران گفت: باید از همه ی ظرفیت های موجود برای دفاع از حریم شهر با قوت هرچه تمام استفاده کنیم و با ارتقاء همه جانبه ارزیابی های تخصصی مناطق رشد چشمگیری را در برنامه های خدمتی به مردم شاهد باشیم و سامانه کنترل پروژه از اموری است که باید بصورت همزمان در تصمیم گیری ها و پایش های مستمر مدنظر قرار گیرد.

شعبانی افزود: کیفیت اداره ی شهر در ارزیابی ها نقش بسیار مهمی را ایفا می کند و چهره ی نگهداشت شهر باید بصورت مداوم و شبانه روزی مورد ارزیابی قرارگیرد و با همت و قدرتی مضاعف وضعیت نگهداشت شهر را ارتقاء دهیم.

محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ در ادامه با ارائه گزارشی  از ویژگی ها و شاخص های مهم این منطقه با اشاره به وضعیت ۱۴۰ هکتاری بافت فرسوده موجود در این منطقه رسیدگی به موضوعات مرتبط با نوسازی شهری در این منطقه را خواستار شد.

وی با بیان اینکه زیرساخت و نوسازی بر محور محلات و افزایش و یکپارچه سازی خدمات شهری و عملکردی و ارتقاء نگهداشتی شهر از اولویت های عملکردی در این منطقه است، عنوان کرد: گستردگی قطعات درشت دانه و زمین های بایر موجود در این منطقه فرصت خوبی برای سرمایه گذاری واحدهای زراعی و صنعتی در این منطقه می باشد.

شهردار منطقه ۱۸ ادامه داد: رسیدگی به وضعیت پراکنش محلات در این منطقه، رشد ۴۵ درصدی صدور پروانه ساختمانی، رفع معارضین فاز اول بزرگراه شهید بروجردی و اخذ حکم رفع تصرف و تخلیه پروژه قائم(عج) پس از ۱۲ سال از جمله اقدامات مفید و اثرگذار این دوره از مدیریت شهری در این منطقه  بود.

در ادامه این جلسه مهدی شریفیان مدیرکل برنامه ریزی وسرمایه انسانی و سید محمد فیاض مدیر کل هماهنگی، نظارت و کنترل معاونت هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران و محمد امیرآبادی مدیرکل دفتر پایش کنترل پروژه و ارزیابی عملکرد گزارشاتی را درخصوص وضعیت پروژه های منطقه ۱۸ در حوزه های مختلف ارائه و از وضعیت پیشرفت فیزیکی پروژه های موجود در این منطقه تقدیر و افزودند: وضعیت پروژه های من شهردارم نیز در این منطقه دارای پیشرفت ۱۰۰ درصدی می باشدکه قابل تقدیر است. بحث فقدان میادین میوه و تره بار در ۱۰ محله و رسیدگی به وضعیت درمانگاه و پارکینگ عمومی برای این منطقه از اولویت های مسائل شهری است. همچنین رسیدگی به پیام های ۱۳۷ و ۱۸۸۸ شهروندان در این منطقه نیازمند همت مضاعف و تلاش بیشتر است.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران در خاتمه با حضور در منزل پدر شهیدان محمد و داود مهربانی بصیر به دیدار و دلجویی از این پدر شهیدان ارجمند پرداخت.

انتهای پیام/