تردد روان در منطقه ۴ با انجام اقدامات ترافیکی
تردد روان در منطقه ۴ با انجام اقدامات ترافیکی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، علی اصغر کمالی زاده شهردار این منطقه گفت: به منظور ایجاد سهولت در تردد عابران پیاده به خصوص معلولان و جانبازان و افراد کم توان جسمی و رانندگان؛ در ادامه طرح نگهداشت شهر اقدامات ترافیکی از جمله  اصلاحات […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، علی اصغر کمالی زاده شهردار این منطقه گفت: به منظور ایجاد سهولت در تردد عابران پیاده به خصوص معلولان و جانبازان و افراد کم توان جسمی و رانندگان؛ در ادامه طرح نگهداشت شهر اقدامات ترافیکی از جمله  اصلاحات هندسی، اجرای پیاده رو و تثبیت نیوجرسی در معابر و تقاطع های سطح منطقه اجرایی شد.

وی ادامه داد: این عملیات همزمان با اجرای دومین دوره طرح من شهردارم در سطح منطقه در حال انجام است.

شهردار منطقه ۴ ادامه داد: مرمت تابلوهای ترافیکی، اجرای رفیوژهای میانی و  پیاده رو سازی در مکان های مورد نیاز، راه اندازی مجدد چراغ های راهنمایی خاموش، تثبیت خشکه چینی با جدول، تثبیت  نیوجرسی با جدول و … از اقدامات انجام گرفته این عملیات است.

کمالی زاده گفت: طرح مناسب سازی و اصلاح هندسی معابر و تقاطع ها همچنان در نواحی ۹ گانه و سطح منطقه به طور مداوم ادامه خواهد داشت.

مدیریت پهناورترین منطقه شهر در پایان با اشاره به اجرای دومین دوره طرح من شهردارم از شهروندان خواست تا مانند مرحله اول این طرح، این بار نیز با شرکت فعالانه خود در داشتن شهری ایده آل کمک رسان باشند.

انتهای پیام/