تداوم تعامل شهروندان منطقه ۴ با مدیریت شهری در اجرای طرح «من شهردارم»
تداوم تعامل شهروندان منطقه ۴ با مدیریت شهری در اجرای طرح «من شهردارم»

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده شهردار این منطقه گفت: خوشبختانه با ارتقای آگاهی شهروندان و بالا رفتن دانش آنها درخصوص این طرح به همان اندازه میزان مشارکت و مساعدتشان با مدیران شهری خود بالا رفته و آنها با شرکت […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از  روابط عمومی شهرداری منطقه ۴، علی اصغر کمالی زاده شهردار این منطقه گفت: خوشبختانه با ارتقای آگاهی شهروندان و بالا رفتن دانش آنها درخصوص این طرح به همان اندازه میزان مشارکت و مساعدتشان با مدیران شهری خود بالا رفته و آنها با شرکت در طرح من شهردارم ۲ برای آینده شهر خود کوشش می کنند.

وی ادامه داد: در این مرحله همکاری مردم با سفیران طرح من شهردارم و ثبت درخواست های مردمی در سامانه manshahrdam.tehran.ir  بسیار افتخارآمیز است و مردم مشتاقانه برای آینده شهر و محله خود همکاری می کنند.

کمالی زاده گفت: مساعدت شهروندان با سفیران این طرح در گوشه به گوشه شهر چه در امکان عمومی مانند فروشگاه ها، مساجد، مدارس، مصلای نماز جمعه، سراهای محلات و چه در مکان های غیرعمومی مانند درب منازل شهروندان و… و. به چشم می خورد.

شهردار منطقه چهار اظهار خرسندی کرد و گفت: مدیریت شهری ۴ بر خود می بالد که شهروندان فهیم و با درایتمان هدف این طرح ارزشمند را تشخیص داده و دریافته اند که این فرصت زمانی استثنایی و بی بدیل برای مشارکت و مساعدت مردمی با شهرداری و تعامل دوسویه برای تصمیم گیری های موثر ایشان و مشاهده اجرای آنها در شهر است.

کمالی زاده در پایان از سایر شهروندان که هنوز از این فرصت طلایی استفاده نکرده و در این طرح شرکت نداشته اند، درخواست کرد که با حضور فعالانه خود در طرح مذکور برای آینده شهر خود تصمیم گیری کنند.

انتهای پیام/