تجهیزات و امکانات پایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه ۸ رصد شد 
تجهیزات و امکانات پایگاه ویژه مدیریت بحران منطقه ۸ رصد شد 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۸؛ شهردار این منطقه از تجهیزات انبار و پایگاه ویژه مدیریت بحران فدک در ناحیه ۲ بازدید کرد.  “فاطمه تنهایی” شهردار منطقه ۸ به همراه معاونین و مدیران ارشد با حضور در پایگاه مدیریت بحران منطقه ضمن بازدید از پایگاه، […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه۸؛ شهردار این منطقه از تجهیزات انبار و پایگاه ویژه مدیریت بحران فدک در ناحیه ۲ بازدید کرد. 

“فاطمه تنهایی” شهردار منطقه ۸ به همراه معاونین و مدیران ارشد با حضور در پایگاه مدیریت بحران منطقه ضمن بازدید از پایگاه، میزان عملیاتی بودن تجهیزات و اجرایی شدن کارکرد پایگاه‌ها در شرایط عادی و بحران همچنین اقدامات ستاد مدیریت بحران و پدافند غیرعامل را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد. 

گفتنی‌است چادرهای امدادی، سرویس بهداشتی ایرانی، پمپ کف‌کش و لجن‌کش، ژنراتور برق، پمپ آب، کیف لوازم ضروری فردی در بحران و کیف کمک‌های اولیه و..‌ برخی از تجهیزات موجود در انبار پایگاه است. 

همچنین در راستای ضرورت حفظ و نگهداشت پایگاه‌ها برای استفاده شهروندان در مواقع بحرانی،  تجهیزات انبار  هر هفته بازدید ، بررسی، به‌روز رسانی و تعمیر می‌شوند. 

انتهای پیام/