تجلیل از مدال‌آوران مسابقات آسیایی هانگژو در صحن شورای شهر تهران
تجلیل از مدال‌آوران مسابقات آسیایی هانگژو در صحن شورای شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از افتخار آفرینی ورزشکاران تهران در مسابقات آسیایی هانگژو تقدیر کرد. حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه چهار […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، پرویز سروری نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و هشتاد و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران از افتخار آفرینی ورزشکاران تهران در مسابقات آسیایی هانگژو تقدیر کرد.

حسین اوجاقی مدیرعامل سازمان ورزش شهرداری تهران نیز در این جلسه با بیان اینکه چهار دسته ورزش شامل تعلیم تربیتی، همگانی، قهرمانی و حرفه ای وجود دارد، اظهار کرد: در جامعه فعلی ۶۵ درصد مردم شهر ما دچار کم تحرکی هستند و میانگین فعالیت بدنی در تهران ۱۳ دقیقه است در حالیکه استاندارد جهانی ۵۰ درصد است.

وی با اشاره به ابتلای ۲۰ درصد از مردم به دیابت، یادآور شد: آنچه در ورزش شهروندی وجود دارد، ترویج ورزش همگانی و استعدادیابی و همچنین کمک به ورزش قهرمانی است که در همین راستا رویداد «قهرمان شهر» با نگاه به افزایش سرانه ورزش در پایتخت برگزار شد.

اوجاقی با بیان اینکه نگاه به نخبگان ورزشی باعث تشویق مردم به ورزش می شود، تصریح کرد: ورزشکاران در موضوع اخلاق نیز الگو بوده و هستند.

در ادامه از یونس امامی، علی داوودی، محسن سیفی، ملیکا میرحسینی، زهرا کریمی، ملیکا امیدوند، سید کیا اسکندانی حسینی ورزشکاران مدال آور مسابقات آسیایی هانگژو تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/