تابلوهای راهنمای جنوب غرب تبریز نوسازی می شود
تابلوهای راهنمای جنوب غرب تبریز نوسازی می شود

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه۷تبریز از اجرای طرح نوسازی تابلوهای راهنمای،تعویض شبرنگ ها و علائم و خطوط نوشتاری سطح حوزه شهرداری منطقه۷تبریز خبر داد. به گزارش شهریار، محمد رشتبری اظهار کرد: این محدوده از شهر به عنوان یکی از ورودی های شهر تبریز روزانه میزبان تعداد زیادی از شهروندان از نقاط مختلف […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه۷تبریز از اجرای طرح نوسازی تابلوهای راهنمای،تعویض شبرنگ ها و علائم و خطوط نوشتاری سطح حوزه شهرداری منطقه۷تبریز خبر داد.

به گزارش شهریار، محمد رشتبری اظهار کرد: این محدوده از شهر به عنوان یکی از ورودی های شهر تبریز روزانه میزبان تعداد زیادی از شهروندان از نقاط مختلف شهر و حتی از شهرهای همجوار بوده  که نیازمند نوسازی تابلوهای راهنما در معابر اصلی و فرعی است.

وی افزود: بخشی از تابلوهای راهنمای معابر اصلی و فرعی بر اثر گذر زمان فرسوده شده که توسط معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه در حال نوسازی بوده و طی بازدید میدانی کارشناسان مربوطه تابلوهای فرسوده و ناخوانا شناسایی شده است.

شهردار منطقه ۷تبریز تصریح کرد: در حال حاضر نوسازی تابلوهای خیابان شهید صمدی، تعویض شبرنگ ها و خطوط نوشتاری در حال اجرا بوده و تداوم اجرای این عملیات در سطح منطقه در دستور کار معاونت حمل و نقل و ترافیک منطقه قرار گرفته است.