حضور گسترده پرسنل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن
حضور گسترده پرسنل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، سرپرست، معاونان، مسئولان و کارکنان سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری به صورت گسترده و با شکوه، همگام و دوشادوش امت شهید پرور تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کردند. به گزارش شهریار، پرسنل این سازمان در یوم الله ۲۲ بهمن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

سرپرست، معاونان، مسئولان و کارکنان سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری به صورت گسترده و با شکوه، همگام و دوشادوش امت شهید پرور تبریز در راهپیمایی ۲۲ بهمن چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران شرکت کردند.

به گزارش شهریار، پرسنل این سازمان در یوم الله ۲۲ بهمن همراه با سایر کارکنان مجموعه بزرگ شهرداری تبریز، همانند سال های گذشته هم صدا و همراه با حضور حماسی شهروندان با سر دادن شعارهایی، انزجار خود را از جنایات استکبار جهانی و ایادی آنها فریاد زدند.

کارکنان ولایت مدار انقلابی و بسیجی سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری تبریز،  با حضور گسترده خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، اعتقاد و حمایت خود را از این روز بزرگ و تاریخی اعلام کرده و بیعت مجدد خویش با آرمان های نظام و رهبری را به نمایش گذاشتند.