به‌دنبال تدوین نظام نامه مسائل محلات پایتخت هستیم
به‌دنبال تدوین نظام نامه مسائل محلات پایتخت هستیم

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، طی این نشست که محمد جواد خسروی شهردار، مدیران شهری، معتمدین و نخبگان محلات منطقه از دیگر شرکت کنندگان آن بودند، گزارش پیشرفت مطالبات شهروندان در بخش‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی، ورزشی و شهر سازی رصد و […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۸، طی این نشست که محمد جواد خسروی شهردار، مدیران شهری، معتمدین و نخبگان محلات منطقه از دیگر شرکت کنندگان آن بودند، گزارش پیشرفت مطالبات شهروندان در بخش‌های عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری، فرهنگی، ورزشی و شهر سازی رصد و تدابیری در خصوص اتمام هر یک از آنها اتخاذ شد.

آقا میری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر طی سخنانی ‌با اشاره به این موضوع که رویکرد نشست مذکور تدوین نطام نامه مسائل محلات پایتخت است، اظهار داشت: بدین شکل می توان با مطالبات مردمی در بخش‌های مختلف آشنا و با تعیین استراتژی صحیح و اصولی برای اعتلای سرانه های مورد نیاز در محلات همت گمارد.

وی ادامه داد: اینکه می توان درصد پیشرفت پروژه یا اقدامی را رصد و برای آن نیز پاسخ گوی افکار عمومی بود، روشی مطلوب در اداره امور شهر و محله است که نتایج آن در پایتخت مشهود است.

منتخب مردم تهران در شورای اسلامی شهر در بخش دیگری از سخنان خویش اداره اماکن و فضاهای ورزشی توسط مناطق را یکی از پر تکرارترین مطالبات محلات دانست که به تازگی مصوبه شورا را اخذ و طی آن مسئولیت این قبیل امکانات از سراهای محلات سلب و مناطق بازگردانده شده مگر اینکه مناطق تمایلی به این امر نشان نداده و سازمان ورزش به این امر رسیدگی نماید.

نایب رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر همچنین به اجرای بیش از یکهزار پروژه ریز و درشت در پایتخت اشاره و تصریح کرد: این امر بیانگر اقبال مدیریت شهری به تحقق مطالبات شهروندی بوده که چگونه نیازها احصا، بررسی، تأمین اعتبار و به مرحله اجرا گذاشته می شوند.

همچنین محمد جواد خسروی شهردار منطقه در ابتدای سخنان خویش آماری از فعالیتهای عمرانی در سالجاری را ارائه که مهمترین آن به پخش ۵۵ هزار تن آسفالت در معابر درون شهری ارتباط داشت.

وی ادامه داد: افتتاح سه ساختمان سرای محله، بهره برداری از زیرگذرسولیران، فاز دوم بلوار ۴۵ متری بهار، بهسازی چندین زمین چمن مصنوعی، بهره برداری از مجموعه های ورزشی شهدای زقر و شهید عبدالله وند و… تنها بخش اندکی از توانمندی مدیریت شهری در تأمین سرانه های مورد نیاز شهروندان را نشان داده است.

به گفته وی؛ فاز نخست بزرگراه شهید بروجردی در ماه ربیع الاول تکمیل و به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

بر اساس این گزارش، هریک ازمعتمدین محلات نیز در این نشست به تناسب موضوعات مطروحه در خصوص وضعیت پیشرفت پروژه ها و اقدامات صورت گرفته در محلات برای دقایقی به ایراد سخن پرداختند.      

انتهای پیام/