افتتاح مسجد حسینی در منطقه ۷ تا پایان سال آینده
افتتاح مسجد حسینی در منطقه ۷ تا پایان سال آینده

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در حاشیه این نشست نصراله آبادیان گفت: در بازدیدهایی که از سطح ناحیه انجام داده ایم مصوباتی تهیه شده که باید حساسیت های لازم در خصوص این مصوبات داشته باشیم و پیش از برگزاری جلسات کارشناسی فنی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر و به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۷، در حاشیه این نشست نصراله آبادیان گفت: در بازدیدهایی که از سطح ناحیه انجام داده ایم مصوباتی تهیه شده که باید حساسیت های لازم در خصوص این مصوبات داشته باشیم و پیش از برگزاری جلسات کارشناسی فنی این مصوبات را تعیین تکلیف کرده و اگر موضوعی امکان اجرا ندارد را قبل از برگزاری جلسات با معاونین مربوطه و دبیر جلسات به جمع بندی برسانیم.

وی با تاکید برلزوم تهیه نقشه راه در راستای ارتقاء کیفی محله توسط مدیران و کارشناسان از طریق همفکری و مشورت، تصریح کرد: پروژه های نیمه تمامی از قبیل مسجد حسینی در این ناحیه قرار دارد که باید هرچه سریعتر به اتمام رسیده و ارائه خدمات خود به شهروندان را آغاز کنند.

شهردار منطقه ۷ یادآور شد: مجموعه ورزشی مرودشت ظرف چند روز آینده و مسجد حسینی نیز تا پایان سال آینده به بهره برداری خواهد رسید. یکی از مخاطرات اصلی که به کمک شما عزیزان در این ناحیه شناسایی شد پروژه زرین گلان در مسیل باختر است که این موضوع در سطوح عالی در شهر تهران پیگیری شده تا هر چه زودتر این پروژه تعیین تکلیف شود.

وی عنوان کرد: اسکان کارگری، پروژه میدان سبلان، تملک پارک پیراپزشکی، ایستگاه ثانویه شهید صیاد شیرازی، پروژه توسعه محله ای در محلات دبستان، حشمتیه و ارامنه تنها بخشی از اقداماتی است که اجرای آنها در ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان بسیار موثر بوده از همین رو در دستور کار این ناحیه قرار گرفته است.

آبادیان تاکید کرد: پروژه ها و اقداماتی در نواحی در حال انجام است که تسهیلگری آنها برای شهروندان از وظایف مدیران خواهد بود از همین رو باید مردم را با چرایی اجرای این پروژه در محلات خود آگاه کنیم تا از این طریق سطح رضایتمندی را بالا ببریم.

وی خاطرنشان کرد: بعضی از پروژه ها مربوط به بخش خصوصی است اما این پروژه ها رابطه مستقیم با کیفیت زندگی شهروندان خواهد داشت به عنوان مثال پروژه مگا پارس اگر راه اندازی شود معادلات شهرسازی در این بخش از منطقه به کلی تغییر خواهد کرد.

انتهای پیام