به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، محمد قاسمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برقراری تماس حدود ۹۵۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد، بیش از شش هزار تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند که موضوعات مطرح شده جهت پیگیری و […]
به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،
محمد قاسمی در گفتوگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به برقراری تماس حدود ۹۵۰۰ شهروند با سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان طی هفته گذشته اظهار کرد: از این تعداد، بیش از شش هزار تماس مربوط به موضوعاتی بود که شهروندان درخواست اجرایی داشتند که موضوعات مطرح شده جهت پیگیری و انجام اقدامات لازم به مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان ارجاع شد.
وی افزود: بیش از سه هزار تماس درخواست مشاوره بود که همکاران ما در مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان، شهروندان را راهنمایی کردند.
رئیس مرکز ارتباطات مردمی شهرداری اصفهان با بیان اینکه هفته گذشته راهنمایی درباره سامانه جمعآوری پسماند خشک «اصپاک» در اولویت تماسهای شهروندان بود، ادامه داد: با توجه به بارشهای احتمالی در این فصل، گزارشی از معابری که احتمال آبگرفتگی دارد را تهیه و به مناطق پانزدهگانه شهرداری اصفهان اعلام کردیم تا پاییز و زمستانی بدون آبگرفتگی داشته باشیم.
وی افزود: آسفالت خیابان لاهور که درخواست تعدادی از شهروندان ساکن در این خیابان طی تماس با ۱۳۷ بود، با پیگیریهای انجام شده، در حال انجام است.