بررسی و تصویب لوایح حمایتی شهرداری تبریز
بررسی و تصویب لوایح حمایتی شهرداری تبریز

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، اعضای شورای اسلامی شهر با لوایح شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت در اعزام بسیجیان و زائراولی‌های کمیته امداد به مشهد مقدس موافقت و به تصویب رساندند.   به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر در یکصد و شصت و سومین جلسه علنی خود لایحه یک‌فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

اعضای شورای اسلامی شهر با لوایح شهرداری تبریز مبنی بر مساعدت در اعزام بسیجیان و زائراولی‌های کمیته امداد به مشهد مقدس موافقت و به تصویب رساندند.  

به گزارش شهریار، اعضای شورای اسلامی شهر در یکصد و شصت و سومین جلسه علنی خود لایحه یک‌فوریتی شهرداری تبریز مبنی بر مشارکت شهرداری در خصوص اعزام بسیجیان ناحیه غدیر در قالب ۷ کاروان به مشهد مقدس و به مبلغ ۳ میلیارد تومان را مورد بررسی قرار دادند.  

علی نوای باغبان، رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر در رابطه با این لایحه گفت: کل نواحی های بسیج شهری در این لایحه مد نظر بوده و مورد موافقت و تصویب کمیسیون برنامه و بودجه قرار گرفته است.  

حکیمه غفوری، از اعضای شورای اسلامی شهر ضمن تقدیر و تشکر از شهرداری تبریز و مناطق دهگانه شهرداری در خصوص فضاسازی کنگره بزرگداشت ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان‌شرقی گفت: از مناطق ۳ و ۴ به جهت استفبال از شهدای گمنام قدردانی می‌کنم.  

وی افزود: مجموعه شهرداری هم‌ بسیجیان فعالی دارد که در موضوع اعزام راهیان نور نیز بسیحیان شهرداری از یاد رفته بودند.  

غفوری خاطرنشان کرد: در این طرح بسیجیان مجموعه شهرداری تبریز نیز مد نظر باشد.

لایحه شهرداری تبریز مبنی بر مشارکت شهرداری در اعزام ۱۲ هزار نفر از بسیجیان شهر به مشهد مقدس به تصویب اعضای شورای شهر رسید.

همچنین لایحه شهرداری تبریز مبنی بر مشارکت مجموعه شهرداری در اعزام ۵ هزار نفر از مددجویان زیارت اولی سالمند بالای ۶۰ سال در قالب کاروان طرح شوق زیارت ثامن الحجج در قالب تامین اتوبوس به مبلغ ۲ میلیارد تومان نیز به تصویب اعضا رسید.  

در نهایت لایحه شهرداری مبنی بر مساعدت مالی تخلفات و عوارض جرایم به خانم زرنشان تیغ‌زن‌ سفید همسر شهید سید عمران حسینی با اصلاحیه کمیسیون بودجه و با تایید شهردار تبریز به تصویب شورا رسید.