با عملیات طوفان‌الاقصی جهان اسلام بیدار شد
با عملیات طوفان‌الاقصی جهان اسلام بیدار شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورا در نطق پیش از دستور خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: چند روز پس از طوفان الاقصی شاهد جنایات اسرائیل بودیم که قلب انسان ها را فارغ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش خبرنگار شهر، حبیب کاشانی خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران در یکصد و نود و چهارمین جلسه شورا در نطق پیش از دستور خود ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، اظهار کرد: چند روز پس از طوفان الاقصی شاهد جنایات اسرائیل بودیم که قلب انسان ها را فارغ از ملیت به درد آورده است.

وی با بیان اینکه پنج هزار کودک و چهار هزار نفر زن کشته و دو میلیون نفر آواره شدند، تصریح کرد: رژیم درنده خوی اسرائیل حتی به بیمارستان ها نیز رحم نمی کند و چهره خود را روز به روز آشکارتر می کند.

کاشانی با تأکید بر اینکه اسرائیل همه روزه در حال جنایت علیه بشریت است، یادآور شد: اسرائیل جنایات خود را دفاع مشروع می داند در حالیکه دفاع زمانی مشروع تلقی می شود که متناسب با حمله باشد. امروز سردمداران جنایت و توحش به جای تروریست خطاب کردن حماس باید یکبار از خود بپرسند حق کجا و باطل کجاست؟

وی همچنین خاطرنشان کرد: مردمی که برای رهایی از سالها جنایات اسرائیل دست به دفاع زدند، تروریست هستند؟ طی ۱۱ سال از سال ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۱ بیش از هفت هزار نفر فلسطینی به شهادت رسیدند و از سال ۱۹۶۷ تا سال ۲۰۱۲ نزدیک به ۸۰۰ هزار نفر به اسارت اسرائیل درآمده اند.

خزانه دار شورای شهر تهران با بیان اینکه اسرائیل با قتل عام گسترده فلسطینی ها و شکنجه و تبعیض نژادی در برخی روستاهای فلسطین، سالهاست که مرتکب جنایت علیه بشریت است، گفت: حماس به اسرائیل حمله کرد؛ چرا که سرزمین آبا و اجدادی آنها از سال ۱۹۱۷ توسط انگلیسی ها به اسرائیل داده شد.

وی افزود: رزمندگان حماس به اسرائیل حمله کردند تا خون عزیزانشان پایمال نشود و این حمله را انجام دادند تا تلنگری به حاکمان غافل و غرق در خواب بزنند تا بدانند به رسمیت شناختن اسرائیل همچون انداختن گوشت مقابل گرگ است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورا با بیان اینکه به جای طرح این سوال که چرا حماس به اسرائیل حمله کرد باید این سوال را پرسید که چرا نباید حمله می کرد؟، یادآور شد: با این حمله جهان اسلام بیدار شد.

وی اضافه کرد: قمار عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی سراسر باخت است؛ امروز مردم دنیا یک صدا مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ایستادند و برای اولین بار شاهد تجمعات چند صد هزار نفری در شهرهایی همچون لندن و تورنتو بودیم. طوفان الاقصی امروز تنها مربوط به شهرهای اشغالی نیست و این طوفان به قلب همه رخنه کرده است و به زودی بنیان سست رژیم صهیونیستی را از ریشه نابود خواهد کرد.

انتهای پیام/