بازدید شهردار منطقه ۴ از ناحیه ۵ این منطقه
بازدید شهردار منطقه ۴ از ناحیه ۵ این منطقه

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، “علی اصغر کمالی زاده” در حاشیه بازدیدهای هفتگی از نواحی ۹گانه در آخرین هفته از دور اول این بازدیدها  بر روند اجرای طرح نگهداشت شهر و من شهردارم ۲  در سطح منطقه تاکید کرد. شهردار منطقه ۴ گفت: […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، “علی اصغر کمالی زاده” در حاشیه بازدیدهای هفتگی از نواحی ۹گانه در آخرین هفته از دور اول این بازدیدها  بر روند اجرای طرح نگهداشت شهر و من شهردارم ۲  در سطح منطقه تاکید کرد.

شهردار منطقه ۴ گفت: اجرای طرح من شهردارم به عنوان فرصت ویژه ای برای نظرسنجی از خود مردم و مدیریت شهرشان بستر را برای کار بیشتر و مثمرثمرتر فراهم کرده است.

کمالی زاده افزود: مفتخریم که در مرحله اول این طرح با وجود اجرای ۴۱ پروژه موفق مستمر و ۸ پروژه غیرمستمر در سرانجام رساندن نظرات شهروندان موفق بوده ایم.

شهردار منطقه ۴ خاطرنشان کرد: نگاه کارشناسی همراه با دقت و سرعت در اجرای اقدامات موجب افزایش اعتماد شهروندان شده و مجموعه مدیریت شهری این منطقه حرکت به سمت توسعه و اجرای بهتر و پیشرفت روز افزون در سطح شهر را سرلوحه اقدامات خود قرار داده است.

کمالی زاده در این بازدید بر مسایل مختلف نگهداشت شهر، نظافت شهر، پاکیزگی مخازن زباله، رسیدگی به بوستان ها، آسفالت معابر، رسیدگی تابلوها و چراغ های راهنمایی، اصلاحات هندسی و خط کشی معابر، تردد آسان و بی خطر در بزرگراه ها و معابر محلی و … تاکید و دستورات لازم را صادر کرد.

شهردار منطقه ۴ درخصوص پاسخگویی به نظرات مردمی در سامانه +۱۳۷، ایستگاه های اتوبوس، سرویس های بهداشتی، آبنماهای سطح منطقه، تبدیل نهرها به کانیو و… سخن گفت و راهکارهای مناسب را ارائه داد.

در ادامه این بازدید که با حضور شهردار منطقه ۴، معاونین حوزه ها، مدیران شهری این منطقه و شهردار ناحیه ۵ برگزار شد، طی جلسه ای واقع در شهرداری این ناحیه کمالی زاده دستورات لازم درخصوص رفع نواقص و موانع را به مدیران شهری این منطقه ارائه داد.

شایان ذکر است دور دوم بازدیدهای هفتگی  شهردار منطقه ۴ از نواحی ۹ گانه از هفته آینده آغاز خواهد شد.

انتهای پیام/