بازدید سرزده بازرس فرمانداری کرج از سازمان سیما منظر کرج
بازدید سرزده بازرس فرمانداری کرج از سازمان سیما منظر کرج

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش پایگاه خبری کرج امروز با حضور غلامرضا ایوبی‌زاده بازرس فرمانداری کرج در واحد بازرسی این سازمان مباحثی چون صیانت از حقوق شهروندی، چگونگی و نحوه پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندی، روند ثبت اطلاعات و رسیدگی به پرونده های واحد باغات مورد بررسی قرار گرفت. این بازدید در […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش پایگاه خبری کرج امروز با حضور غلامرضا ایوبی‌زاده بازرس فرمانداری کرج در واحد بازرسی این سازمان مباحثی چون صیانت از حقوق شهروندی، چگونگی و نحوه پاسخگویی به شکایات و مشکلات شهروندی، روند ثبت اطلاعات و رسیدگی به پرونده های واحد باغات مورد بررسی قرار گرفت.

این بازدید در راستای تقویت و بهبود مدیریت و همچنین نظارت بر حسن اجرای دقیق قوانین و مقررات انجام شد و بازرس فرمانداری کرج، ضمن قدردانی از نگاه ویژه این سازمان به موضعات زیباسازی و توسعه فضای سبز شهری، پیشنهاداتی پیرامون بهبود و افزایش رضایت شهروندی ارائه کرد.

این مسئول در بازدید از قسمت های مختلف اداری سازمان سیما و منظر کرج تاکید کرد: با توجه به گستردگی شرح وظایف این سازمان برای ارائه خدمات بهتر به شهروندان باید مطالبات به حق آنها را بدانیم تا علاوه بر اینکه به رفتار و دیدگاهی یکسان دست پیدا کنیم بتوانیم بر اساس اولویت‌بندی‌های انجام شده اقدامات لازم را به سرانجام برسانیم.

منتشر شده در سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۴۰۲