اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار 
اهدای ۱۰۰۰ بسته معیشتی به خانواده‌های کم‌برخوردار 

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ از اهدا و توزیع  یکهزار بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر در بین خانواده‌های کم‌برخوردار این منطقه خبر داد. وی گفت: طرح “کرامت علوی” با اهدای یکهزار بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر، ویژه نیازمندان […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه۸؛فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ از اهدا و توزیع  یکهزار بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر در بین خانواده‌های کم‌برخوردار این منطقه خبر داد.

وی گفت: طرح “کرامت علوی” با اهدای یکهزار بسته معیشتی و ۱۰۰ بسته لوازم التحریر، ویژه نیازمندان و خانواده‌های کم‌برخوردار سطح منطقه۸ اجرایی شد.

فاطمه تنهایی شهردار منطقه۸ با اعلام این خبر افزود: در راستای اهداف و برنامه های کنگره شهدای پایتخت، به همت حوزه بسیج منطقه و خیرین، از هفته گذشته تعداد یکهزار بسته معیشتی ارزاق و لوازم التحریر تهیه و بسته بندی شد.

تنهایی با اشاره به ارزش ریالی حدود ۶۰۰ میلیون تومانی این ارزاق ادامه داد: خانواده‌های شناسایی شده در این طرح، زنان سرپرست خانوار، معلولین و نیازمندان سطح منطقه هستند و بسته ها شامل برنج، ماکارانی، حبوبات، رب گوجه‌فرنگی و روغن است که عصر روز چهارشنبه(۲۰ دی ماه ۱۴۰۲) طی مراسمی بسته‌ها آماده تحویل شد و از صبح امروز ( ۲۳ دی ماه) ارسال آن به منازل شهروندان آغاز شده است.

انتهای پیام/