نشان‌دار کردن املاک متعلق به شهرداری در ردیف‌های بودجه ۱۴۰۲ پیش‌بینی شد
نشان‌دار کردن املاک متعلق به شهرداری در ردیف‌های بودجه ۱۴۰۲ پیش‌بینی شد

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، علی رحیم خانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: ردیف بودجه ای تحت عنوان «نشان‌دار کردن املاک متعلق به شهرداری» به‌ردیف های بودجه ۱۴۰۲ در حوزه اداره کل املاک اضافه شد. رحیم خانی با تأکید بر لزوم حفاظت و صیانت از املاک […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

علی رحیم خانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری کرج امروز؛ با اعلام این خبر اظهار کرد: ردیف بودجه ای تحت عنوان «نشان‌دار کردن املاک متعلق به شهرداری» به‌ردیف های بودجه ۱۴۰۲ در حوزه اداره کل املاک اضافه شد.

رحیم خانی با تأکید بر لزوم حفاظت و صیانت از املاک متعلق به شهرداری کرج، عنوان کرد: در همین راستا و به جهت صیانت املاک متعلق به شهرداری این اداره کل نسبت به ارائه پیشنهاد اختصاص بودجه بدین مضمون اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام با حمایت اعضای شورای شهر مورد تائید قرار گرفت، افزود: در همین راستا و به‌منظور حفاظت و صیانت از املاک شهرداری نسبت به نشان‌دار کردن و در صورت لزوم محصور نمودن این املاک اقدام شود.

سرپرست اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج عنوان کرد: این اداره کل تأکید و تمرکز ویژه‌ای بر حفظ املاک شهرداری به‌عنوان امانت شهروندان دارد و تمام توان خود را در این راستا به کار خواهد گرفت.

منتشر شده درتاریخ ۱ اسفند ماه ۱۴۰۱