اقدامات موثر شهرداری منطقه۷تبریز در ترویج فرهنگ ورزش همگانی
اقدامات موثر شهرداری منطقه۷تبریز در ترویج فرهنگ ورزش همگانی

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر، شهردار منطقه ۷ تبریز ضمن تقدیر از اقدامات موثر واحد تربیت بدنی در ترویج فرهنگ ورزش همگانی در سطح جنوب غرب تبریز با اهدای لوح از زحمات مدیر تربیت بدنی این منطقه تجلیل کرد. به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ از تلاش و عملکرد فردین نوایی مدیر واحد تربیت بدنی […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر خبر،

شهردار منطقه ۷ تبریز ضمن تقدیر از اقدامات موثر واحد تربیت بدنی در ترویج فرهنگ ورزش همگانی در سطح جنوب غرب تبریز با اهدای لوح از زحمات مدیر تربیت بدنی این منطقه تجلیل کرد.

به گزارش شهریار، اصغر آدی‌بیگ از تلاش و عملکرد فردین نوایی مدیر واحد تربیت بدنی منطقه که از ابتدای سال تاکنون نسبت به برگزاری چندین مسابقه ورزشی همگانی،همایش خانوادگی و چندین ویژه برنامه ورزشی در پارک های حوزه این منطقه اقدام نموده، تجلیل کرد.

مدیر تربیت بدنی شهرداری منطقه ۷ بر اساس تاکید شهردار تبریز به اجرای پنجاه و دو هفته ورزشی، از ابتدای سال تاکنون اقدام به برگزاری ۴۲ مسابقه ورزشی همگانی، ۱۰همایش خانوادگی برای شهروندان و ۲۰ مسابقه ورزشی نیز برای کارکنان منطقه ۷ برگزار کرده است.

مسابقات دارت، دومینو خانوادگی، طناب زنی، فوتبال دستی ، پرتاب حلقه و کورن هول در سطح حوزه، همایش استعدادیابی، تکواندو کاران، پیاده روی های خانوادگی و ورزش های همگانی و صبحگاهی در پارک ها برای شهروندان و مسابقات فوتسال، شنا، مچ اندازی، آمادگی جسمانی و پیاده روی و کوه پیمایی و … برای کارکنان منطقه، بخشی از عملکرد واحد تربیت بدنی شهرداری منطقه ۷ تبریز محسوب می شود.