افزایش تعاملات منطقه ۱۱ با مساجد در آستانه انتخابات
افزایش تعاملات منطقه ۱۱ با مساجد در آستانه انتخابات

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، صبح امروز، سه‌شنبه، یکم اسفندماه، جلسه شورای معاونین و کنترل پروژه منطقه ۱۱ با حضور سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه، معاونان و شهرداران نواحی ۴گانه برگزار شد. بر اساس این گزارش، موسوی در این جلسه با تأکید بر فراهم‌کردن […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، صبح امروز، سه‌شنبه، یکم اسفندماه، جلسه شورای معاونین و کنترل پروژه منطقه ۱۱ با حضور سیدمحمد موسوی، شهردار منطقه، معاونان و شهرداران نواحی ۴گانه برگزار شد.

بر اساس این گزارش، موسوی در این جلسه با تأکید بر فراهم‌کردن بسترهای فرهنگی و اجتماعی برای ایجاد شور انتخاباتی در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری گفت: انتخابات، مظهر اقتدار ملی و دلبستگی مردم به نظام اسلامی است و همه مسؤولان و دستگاه‌ها موظف‌اند با همه توان برای ایجاد شور و نشاط سیاسی و انتخاباتی دست به کار شوند.

وی از افزایش تعاملات این منطقه با مساجد در این زمینه خبر داد و گفت: نواحی ۴گانه و محلات ۱۷گانه سطح منطقه با مسجدمحوری و حضور در مساجد می‌توانند پایگاه‌های مناسبی برای پویایی این امر فراهم آورند که این مسأله در دستور کار آنها قرار می‌گیرد.

شهردار منطق ۱۱ همچنین بر فضاسازی‌های محیطی مناسب با اعیاد شعبانیه تأکید کرد و خواستار ایجاد جلوه‌های بصری مناسب در معابر و میادین اصلی منطقه با این هدف شد.

وی پیگیری و نظارت را دو اصل مهم در همه اقدامات امور شهری برشمرد و بیان کرد: انتظار می‌رود مدیران منطقه ۱۱ با نظارت روی کار پیمانکاران، کاری کنند تا حق‌الناس به‌درستی ادا شود.

اقدامات اساسی برای دعوت از مردم برای حضور در نمایشگاه شهر شهدا به عنوان کارویژه منطقه، عبور از دغدغه‌های میدانی در حوزه خدمات شهری و نگهداشت شهر در سطح منطقه و قرارگرفتن در وضعیت مطلوب در این زمینه از دیگر نکته‌هایی بود که شهردار منطقه ۱۱ در این جلسه در مورد آنها سخن گفت.

انتهای پیام/