به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ، به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی از آغاز به کار ۵ ایستگاه اطلاع رسانی نوروزی در محل‌های پرتردد خبر داد و گفت: همه ساله در تعطیلات نوروزی در بافت تاریخی منطقه ۱۲ شاهد استقبال کم نظیر گردشگران هستیم. شهردار منطقه ۱۲ […]

به گزارش پایگاه خبری آرمانشهر ،

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۲، وحیدرضا انارکی محمدی از آغاز به کار ۵ ایستگاه اطلاع رسانی نوروزی در محل‌های پرتردد خبر داد و گفت: همه ساله در تعطیلات نوروزی در بافت تاریخی منطقه ۱۲ شاهد استقبال کم نظیر گردشگران هستیم.

شهردار منطقه ۱۲ خاطرنشان کرد: به همین منظور طبق روال گذشته ۵ ایستگاه اطلاع رسانی و توزیع نقشه و راهنمایی به گردشگران و توریست‌ها از ۲۸ اسفند آغاز به کار می‌کنند.

وی افزود: در میدان بهارستان؛ میدان امام خمینی(ره )؛ ابتدای خیابان سی تیر ، چهارراه گلوبندک و سرچشمه ایستگاه‌ها مستقر شده‌اند و در هر ایستگاه دو نفر به منظور راهنمای گردشگران حضور دارند.

وحیدرضا انارکی محمدی عنوان کرد: این ایستگاه‌ها از ۲۸ اسفند فعال هستند و تا ۱۵ روز ادامه خواهند داشت و شهروندان برای کسب اطلاعات گردشگری می‌توانند به این محل‌ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/